معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

بیستون یک نام نیست و به عنوان یک‌میراث گرانبها ظرفیت‌های بسیاری دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۵:۱۸
کد خبر: ۷۶۵۴۳۳
بیستون یک نام نیست و به عنوان یک‌میراث گرانبها ظرفیت‌های بسیاری دارد
همه امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون‌ بتوانیم به خوبی استان کرمانشاه را معرفی کنیم و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری کنند.

او افزود: باید بتوانیم زیبایی‌های استان کرمانشاه را از طرق مختلف و فرصت‌های ایجاد شده ، از جمله ورزش به نمایش بگذاریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه با قدردانی از مدیرکل و مجموعه ورزش و‌جوانان استان کرمانشاه به دلیل پیگیری مستمر امورات مربوطه و همچنین تدوین و راه‌اندازی برنامه‌های جدید در حیطه فعالیت‌های خود، گفت: مسوولیت همه ما در مقابل مردم سنگین و حساس است و‌‌ باید سعی کنیم با ایجاد فضای پویایی و نشاط و ترسیم و تبلیغ زیبایی‌ها، امید آفرین باشیم.

 الهی‌تبار در ادامه از ستاد اجرایی این جشنواره خواست از هیچ اقدامی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره که به نام استان کرمانشاه است دریغ نکنند ‌همه توان و امکانات خود را در این راستا به کار گیرند.

او افزود: باید با عرق ملی و استانی در راستای اعتلای نام ایران و کرمانشاه نهایت تلاش و توان خود را در همه عرصه‌ها از جمله این جشنواره بین‌المللی به کار گیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه از صدا و سیمای استانی خواست با پوشش خوب رسانه‌ای در داخل  کرمانشاه و در سطح ملی زیبایی‌های این استان را به تصویر بکشاند.

 الهی‌تبار گفت: بیستون فقط یک نام نیست و به عنوان یک‌میراث گرانبها ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید از آن استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز