سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

مشکل افتتاح شماره حساب و بیمه سمن‌ها با دریافت شناسه ثبت رسمی مرتفع می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۵۴۹۳
مشکل افتتاح شماره حساب و بیمه سمن‌ها با دریافت شناسه ثبت رسمی مرتفع می‌شود
سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان گفت: با دریافت شناسه ثبت رسمی، موضوع افتتاح شماره حساب و بیمه سمن‌ها مرتفع می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سجاد سالک سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان که برای بررسی وضعیت سمن‌های حوزه جوان استان به ارومیه سفر کرده است در گفت‌وگویی گفت: با امضای تفاهم نامه بین وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشور، هم اکنون وزارت ورزش با مدیران وزارت کشور درحال پیشبرد مراحل اجرای این تفاهم نامه است تا بتوانیم بخشی از مشکلات سمن‌های حوزه را مرتفع سازیم.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه، پروانه سمن های حوزه جوانان بعد از معرفی به وزارت کشور صادر و سپس به اداره ثبت برای دریافت شناسه ثبت رسمی معرفی می‌شوند.

وی افزود: با صدور شناسه رسمی سمن‌ها، این سمن‌ها امکان افتتاح شماره‌حساب را خواهند داشت و بعد از این اتفاق و پیرو مذاکرات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی به دستور تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، این مهم در گام بعدی مرتفع خواهد شد.

سالک در ادامه خاطر نشان کرد: جلسه ای که امروز در استان آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت بالای سطح علمی سمن‌ها و جوانان این استان را به وضوح نمایان کرد و در صورت حمایت از سمن‌های حوزه جوان، می توان با بهره گیری از طرح‌های باکیفیت جوانان، شاهد حل شدن بخش عمده‌ای از مشکلات استان خواهیم بود.

سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان در خاتمه گفت: آینده خوبی در انتظار جامعه مدنی و فضای جوان استان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز