دیروز رخ داد ؛

افتتاح ٢ پایگاه امداد جاده ای در پلور و گزنک

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۴:۰۱
کد خبر: ۷۶۵۶۰۱
افتتاح ٢ پایگاه امداد جاده ای در پلور و گزنک
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه مراسم افتتاح ٢ پایگاه امداد جاده ای در آمل، شمار پایگاه های امداد جاده ای، کوهستانی و دریا در کشور را ۵۵۷ پایگاه اعلام کرد و گفت: با توجه به استانداردهای عالی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، در مجموع به ۱۴۰۰ پایگاه در سطح کشور نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از جمعیت هلال احمر، دکتر علی اصغر پیوندی صبح دیروز در حاشیه افتتاح پایگاه های امدادی پلور و گزنک در آمل با اشاره به اینکه طبق استاندارد باید ۱۴۰۰ پایگاه امدادی داشته باشیم، گفت: باید به ازای هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امدادی داشته باشیم و اکنون در این زمینه با استاندارد فاصله داریم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه مازندران و آمل، تردد بسیار زیاد مسافران و وظیفه هلال احمر برای امدادرسانی به مردم، وظیفه گسترش پایگاههای امدادی را داریم.

دکتر پیوندی افزود: امروز سه پایگاه و یک مرکز امدادی با اعتبار ۸ میلیارد تومان از منابع جمعیت هلال احمر، خیرین، استانداری و فرمانداری افتتاح شده است و با افتتاح این پایگاه ها، شمار پایگاه های امدادی مازندران به ۳۶ پایگاه رسیده است ولی هنوز با استانداردهای عالی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر فاصله داریم.

وی با اشاره به خدمات امدادگران در حوادث مختلف اظهار کرد: در دهه فجر نیز پروژه هایی را در استان مازندران افتتاح می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر، اساس کار جمعیت را کار داوطلبانه بیان کرد و گفت: هلال احمر تنها نهاد مستقل با ٢ میلیون داوطلب است و سازمان جوانان هلال احمر، فرصتی مناسب برای فعالیت جوانان برای حل مشکلات فراروی جامعه است.

وی با اشاره سابقه ۹۵ ساله جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران دومین جمعیتی است که می تواند وارد کشورهای دچار حادثه و بحران شود و خدمات ارائه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز