استاندار البرز خبر داد:

ثبت نام ۲۰ هزار زائر برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین ۹۷

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۲:۴۴
کد خبر: ۷۶۵۶۶۷
ثبت نام ۲۰ هزار زائر برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین ۹۷
​نماینده عالی دولت در استان البرز از ثبت نام ۲۰ هزار زائر تاکنون در سامانه سماح برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی افزود: تاکنون برای حدود 12 هزار نفر روادید صادر شده و روند صدور روادید برای سایر زائران نیز با سرعت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته امکانات پذیرایی از زائران برای 35 هزار نفر بیش بینی شده بود، ادامه داد: امسال تمهیدات پذیرایی از 40 هزار زائر کربلای معلی اندیشیده شده و همچنین با استقرار دفتر کنسولگری عراق از 10 مهرماه در کرج، روند صدور روادید تسریع و تسهیل شده است.

دکترنجفی گفت: با توجه به دستور رییس جمهوری مبنی بر کاهش 35 درصدی هزینه صدور روادید، استقبال چشمگیری از سوی زائران صورت گرفته است.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز مسئولیت برپایی 48 موکب را دارد که 1 موکب نیز با ظرفیت 3 هزار نفر مربوط به اتباع بیگانه است.

وی گفت: موکب های البرز در شهر نجف اشرف و کربلای معلی و مسیر این دو شهر، متمرکز است.

دکترنجفی افزود: با توجه به اینکه استان البرز محور تردد تعدادی از استان های کشور است تدابیر لازم امنیتی، انتظامی و ترافیکی اتخاذ شده است.

استاندار البرز به برگزاری 6 جلسه ستاد اربعین با حضور مدیران و روسای کمیته های ستاد مربوطه اشاره کرد و افزود: بر این اساس تدابیر لازم برای اعزام و پذیرایی از زائران اجتماع بزرگ اربعین اتخاذ شد.

وی همچنین از زائران کربلای معلی خواست که برای خروج از کشور و حضور در این مراسم معنوی حتما از مبادی قانونی و با روادید اقدام کنند، چراکه به دلیل نظارت های موجود از خروج زائران فاقد روادید جلوگیری می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز