معاون فرهنگی دانشجویی اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور:

رقابت‌ها بر سر نیم امتیاز بود

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۴۵:۱۶
کد خبر: ۷۶۵۷۱۵
رقابت‌ها بر سر نیم امتیاز بود
از فردا مهیای بیست و سومین مسابقات قرآنی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر محمدهادی امین‌ناجی معاون فرهنگی دانشجویی و اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور، در آئین اختتامیه بیست و دومین مسابقات قرآن کریم که به میزبانی دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه برگزار شده بود، اظهارداشت: انشاالله از همین فردا مهیای بیست و سومین مسابقات قرآن و عترت باشیم.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۱۷-۰۷-۰۱

او افزود: میزبان بعدی مسابقات سراسری قرآن کریم را لازم است مشخص کنیم، تا بدانند پرچم دارجشنواره قرآن و عترت هستند و این افتخار رابه دوش می‌کشند.

معاون فرهنگی دانشجویی و اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور گفت: در این جشنواره‌ها حضور یکایک دانشجویان بسیار مهم است، ای کاش می‌شد مدیران ما طوری برنامه‌ریزی کنند که علاوه بر منتخبان دیگر دانشجویان هم در این مراسمات شرکت کنند.

 امین‌ناجی ادامه داد: در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت رقابت‌ها نزدیک و بر سر نیم امتیاز بود، رقابت سخت و  نفس‌گیر بود.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۶_۲۳-۳۷-۵۵

این مسئول امیدوار بود در مسابقات بعدی دانشجویان استان منتخب حضور جدی داشته باشند، و منتخبان در جشنواره‌های نورانی قرآن و عترت باید بدانند بعد از اخذ جایزه چه وظیفه ای را به دوش دارند.

امین ناجی به حضور ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل‌سنت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دوستان سنی مذهب ما می‌گویند هیچ تفاوتی بین افراد شیعه و سنی ما نداریم.

او افزود:  این تفاهم اقوام و مذاهب مختلف بسیار مهم است.

معاون فرهنگی دانشجویی و اجتماعی دانشگاه‌های پیام‌نور در خاتمه سخنانش از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و حاضرین در مراسم تشکر کرد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از55 نفر از رتبه آوران در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت تقدیر شد.

 

نظر شما