مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی :

اعطای ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بخش بانکی استان طی نیمه امسال

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۱:۲۹
کد خبر: ۷۶۵۷۶۸
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از اعطای ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طی شش ماهه امسال توسط بخش بانکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد ؛ علی رسولیان در این رابطه افزود : این تسهیلات در بخش های ازدواج ، اشتغال بویژه اشتغال تبصره 18 ، روستایی و حمایتی و نیز بافت فرسوده شهری و مسکن روستایی و مانند آن پرداخت شده است.

 به گفته وی ، از کل تسهیلات اعطایی در این مدت ؛ تعداد 43 هزار و 466 مورد وام ازدواج در استان پرداخت شده است که در مجموع شامل 680 میلیارد تومان از منابع بانکی می شود.

وی عنوان کرد : در حوزه اشتغال های حمایتی اعم از کمیته امداد امام (ره) ، بهزیستی و مشاغل خانگی هم طی شش ماه گذشته 51 میلیارد تومان تسهیلات به 3 هزار و 74 طرح پرداخت گردیده است.

 رسولیان افزود : از محل صندوق توسعه ملی هم 106 میلیارد تومان تسهیلات به 85 طرح اقتصادی اعطا شده است.

وی افزود : در بحث اشتغال تبصره 18 نیز هم 66 میلیارد و 744میلیارد تومان و برای اشتغال پایدار روستایی نیز طی این مدت بالغ بر 187 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی در این مدت مجموع بانک های استان را نیز 75 هزار میلیارد تومان ذکر وعنوان کرد : این رقم نسبت به همین زمان در سال قبل رشد 7.58 درصدی داشته است که خود بیانگر افزایش سپرده گذاری ها و اعتماد مردم به بانک هاست.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ، نسبت مصارف به منابع بانک ها در این مدت 68.73 درصد است، افزود : نسبت مطالبات به مصارف بانکی استان هم در این مدت 6.92 درصد می باشد.

وی عنوان کرد : بانک های استان از نظر منابع شرایطی نسبتا خوبی دارند و در این ماهها با افزایش تسهیلات حوزه اشتغال امید است تا پایان سال از این ظرفیت برای رونق بخش تولید و صنعت و اشتغال استان بهره مناسبی در کنار سایر حوزه ها گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز