جانشین انتظامی شهرستان کوهدشت:

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۵۸۵۶
آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی
سرهنگ "تیمور گراوند" از آمادگی کامل پلیس این شهرستان جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛سرهنگ "تیمور گراوند" در جلسه ای با حضور امام جمعه ، فرماندار ودیگر مسئولان ادارات شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی(ع) پلیس کوهدشت از هر لحاظ آمادگی خدمت رسانی و خدمتگذاری به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارد.

او همچنین به تدابیر امنیتی مسیر زائران اربعین حسین(ع) اشاره کرد و افزود: همگام با حرکت معنوی این زائران در طول مسیر از بدو ورود تا خروج از حوزه استحفاظی پوشش انتظامی و چتر امنیتی توسط پلیس این شهرستان بطور کامل اجرا خواهد شد.

جانشین انتظامی کوهدشت با بیان اینکه خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) عبادت و سعادتی است که نصیب پلیس این شهرستان شده گفت: به منظور خدمات دهی و اسکان زوار ، موکب هایی برای استراحت در شهرستان تدارک دیده شده که بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی هستند.

این مقام انتظامی انتظامی تصریح کرد: به منظور تامین امنیت، موکب های سطح حوزه استحفاظی، در تمامی این اماکن پلیس بصورت شبانه روزی مستقر و آماده ارائه خدمات به زائران هستند که امیدواریم با افزایش گشت های انتظامی و نیرو های امنیتی و همکاری شهروندان مشکلی در تردد و عبور و مرور زائران نداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز