پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۵:۳۹
کد خبر: ۷۶۶۰۵۰
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به مناسبت هفته تربیت بدنی
​مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز طی پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این پیام آمده است:

ورزش در زندگی امروز بشر نقشی اساسی داشته و می بایست به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

این پدیده ی اجتماعی و فرهنگی جایگاهی محوری در زندگی اقشار مختلف پیدا کرده و برهمین اساس نه تنها یک هفته ، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

ورزش نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است که می توانیم بوسیله آن فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی کشورمان را به جهان معرفی نماییم.

این روز فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با اهمیت و اثرات ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و موقعیتی برای گسترش بیشتر فرهنگ ورزش کردن در بین خانواده ها است.

اینجانب وظیفه ی خود می دانم که همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، از همراهی دلسوزانه خدمتگذاران صدیق ورزش استان البرز چه در هیئت های ورزشی ، چه همکاران اداری و ادارات تابعه قدردانی نموده و این هفته را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان ، جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور و استان البرز و آحاد مردم ورزش دوست و رسانه های دیداری و شنیداری حوزه تربیت بدنی و ورزش تبریک عرض نمایم.

امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز