توازن بین جمعیت ورزشکار و سرانه های ورزشی در البرز و کرج ایجاد شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۴:۰۸
کد خبر: ۷۶۶۰۵۴
توازن بین جمعیت ورزشکار و سرانه های ورزشی در البرز و کرج ایجاد  شود
معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج با صدور پیامی آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزشی استان البرز تبریک گفت.

به‌ گزارش خبرگزاری برنا؛ پیام مهندس شفقی معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به شرح زیر است:

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به طلایه داران عرصه های قهرمانی ملی و بین المللی-پیشکسوتان - فعالان و میدان داران ورزشی -همین طور اصحاب رسانه های ورزشی، تبریک عرض می نمایم. هر روز شاهد اعلام خبر موفقیت یکی از قهرمانان و مدال آوران بر سکوهای ملی و بین المللی از استان البرز هستیم و این امر نیز خود مبین لزوم ایجاد و توسعه سرانه های ورزشی و ایجاد توازن بین ظرفیت ها و استعدادها با جمعیت ورزشکار خیز استان البرز و شهرستان کرج است، استانی که خود یکی از تأثیرگذارترین استانهای کشور در حوزه ورزش قلمداد می شود.

امیدمی رود با حمایت های ویژه وزارت ورزش و جوانان و با ایجاد زیرساخت های ورزشی و متوازن سازی نیازهای این استان ورزشکار پرور بتوانیم جایگاه واقعی کرج و البرز را در سطح کشور نیز نمایان سازیم.

در این راستا، همگرایی و هم افزایی بین همه دستگاه های اجرایی، نهادها، سازمانها و مجموعه های بخش خصوصی می تواند ما را در مسیر اعتلای فرهنگ ورزشی یاری گر باشد تا شاهد جامعه ای سالم و بانشاط باشیم.

اینجانب، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، آرزوی موفقیت و بهروزی همه ورزشکاران عزیز، تداوم افراشته شدن پرچم پرافتخار کشورمان را در اقصی نقاط عرصه های داخلی و بین المللی، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

سیروس شفقی

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز