معاون سیاسی، اجتماعی استانداری مرکزی:

راهبردهای هدفمند در دستور کار مدیران است

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۱:۰۳
کد خبر: ۷۶۶۰۷۳
راهبردهای هدفمند  در دستور کار مدیران است
معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: راهبردهای هدفمند در دستور کار مدیران است.

به گزارش برنا از اراک، «فتح الله حقیقی» در نشست بررسی مسایل و مشکلات بخش خرقان شهرستان زرندیه افزود: تمامی مناطق روستایی، شهری، بخش ها و شهرستان های استان از برنامه های توسعه محور سهم دارند بنا براین باید در نقشه اجرایی استان اثربخشی، فرصت ها و تهدیدهای آنان دیده شود و تصمیمات هدفمندی گرفته شود.
وی بیان کرد: مدیریت ارشد استان مرکزی خواستار بررسی کارشناسی مشکلات نقاط مختلف این استان است و برای این منظور نشست های تخصصی در ارزیابی معضلات از دورترین تا نزدیک ترین نقاط با حضور مدیران برگزار می شود.
معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ادامه داد: مدیران از مردم و در خدمت مردم هستند و باید همه تلاش ها برای تسهیل امور، تقویت رفاه و گره گشایی مشکلات آنان به کار گرفته شود.
فرماندار زرندیه نیز در این نشست گفت: رفع نقاط حادثه خیز در بخش خرقان معضلی اساسی است که باید تدابیر لازم برای آن اندیشیده شود.
«هادی فدایی» افزود: کشاورزان این بخش سال گذشته از بابت سرمازدگی محصولات خود خسارت های زیادی متحمل شدند و میزان این خسارت 710 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: بخش خرقان دارای 2 درمانگاه در دوزج و رازقان است و این بخش از درمانگاه شبانه روزی محروم محسوب می شود که باید تلاش شود تا درمانگاه های موجود به شبانه روزی تبدیل شود.
فرماندار ساوه نیز در ادامه این نشست گفت: مسیر خرقان به غرق آباد یکی از نقاط حادثه خیز است که باید با جدیت و حساسیت ویژه دنبال شود.
«محمد بهاروند» افزود: بخش خرقان استعداد و پتانسیل های زیادی برای گردشگری دارد که انتظار است اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در این راستا تدابیر لازم را به کار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز