رئیس فدراسیون خبرداد:

تور بین المللی دوچرخه سواری میلاد دو نور احیا می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۷:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۱۶۰
تور بین المللی دوچرخه سواری  میلاد دو نور احیا  می شود
مرحله نخست تور دوچرخه سواری میلاد دو نور با حضور ۱۴ تیم از لیگ برتر و تیم ملی جوانان در اراک آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک_ خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در حاشیه برگزاری این مسابقات  به خبرنگار برنا گفت: مسابقات تور دوچرخه سواری میلاد دو نور پس از ۱۵، ۱۶ سال به اوج خود رسید اما ناگهان این مسابقات تعطیل شد و آسیب آن را در یک وقفه زمانی ۴، ۵ ساله شاهد بودیم.

وی گفت: اولین رشته ای که توانسته در میان تمام رشته های ورزشی نماینده المپیکی داشته باشد و هر ساله با حضور ورزشکارانش در سطح المپیک برای کشور و استان افتخار کسب کند این رشته بوده است.

قمری ادامه داد: اما شاهد این بودیم که دوچرخه سواری استان مرکزی که سالیان سال به عنوان قطب دوچرخه سواری بود اکنون هیچ نماینده ای ندارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ابراز امیدواری کرد: از این عدم سوء مدیریت ها درس یاد بگیریم و بدانیم یک عمارت با زحمت بسیاری ساخته می شود و هیچ کس حق ندارد با مسائل شخصی خودش این موارد را مورد ارزیابی قرار دهد و منجر به تعطیلی یک تور شور.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تور دوباره شکل و شمایل گذشته خودش را بگیرد و مجددا احیا شود تا در فدراسیون جهانی بتواند خودش را تثبیت کرده و برگزار شود.

قمری گفت: یکی از دغدغه های بنده به عنوان رئیس کمیته جاده در فدراسیون  آسیا، این است که در سطح قاره آسیا بتوانیم تورهایی که به هر دلیلی تعطیل شده اند را راه اندازی کنیم.

وی افزود: در سطح کشور هم بسیار خوشحال می شویم مسئولین نیز در جهت احیای این تورها کمک کنند و علاقه مندان دوچرخه سواری مجددا به این رشته روی بیاورند و نهایتا نمایندگان خوبی را در سطح کشور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری عنوان کرد: تور میلاد دو نور در این مقطع با حضور بهترین دوچرخه سواران کشور علی رغم محدودیت هایی که در استان  وجود داشت با ۱۵ تیم از بهترین باشگاههای کشور حضور برگزار شده است.

خبرنگار: سمیرا فشکی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز