درپیامی؛

تبریک سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۷:۱۴
کد خبر: ۷۶۶۱۶۱
تبریک سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در پیامی ، فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی ورزشکاران و دوستداران ورزش و مسئولان ورزشی تبریک گفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ؛هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهرماه آغاز می شود و تا 2 آبان ماه ادامه دارد که به همین مناسبت ، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد :

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) در بیان اهمیت  ورزش می فرمایند : 《 بر همه ما واجب است که ورزش را در تمام زمینه ها جدی بگیریم. 》

ورزش علاوه بر پرورش جسم ، به سلامت روح و روان آدمی هم کمک می کند و او را از افسردگی و خمودگی نجات می دهد.

جامعه سالم به انسانهای سالم نیاز دارد و در این راستا ، روی آوردن افراد به ورزش و تندرستی ، به داشتن اینطور جامعه ای کمک خواهد کرد.

فرهنگ سازی ورزش و تربیت بدنی در جامعه ، می تواند از روی آوردن افراد به ناهنجاری های اجتماعی و از جمله اعتیاد ، بکاهد و در عوض،  سلامتی و نشاط را به افراد بازگرداند.

در همین راستا ادارات ورزش و جوانان و مسئولین امر  می توانند با برگزاری برنامه های مختلف به همگانی کردن ورزش کمک کرده و افراد را به ورزش تشویق کنند ، والدین نیز باید از همان دوران کودکی ، فرزندان خود را به ورزش تشویق کنند تا به تعادل روحی آنها و همچنین تعادل شخصیت آنها کمک کنند.

ورزش اگر با تهذیب نفس همراه باشد ، سلامت روح و روان انسان را هم تضمین میکند ، چرا که در طول تاریخ ورزشکاران و قهرمانان بی ادعایی همچون  غلامرضا تختی ، شهید ابراهیم هادی و... را داشته ایم که با روی آوردن به ورزش همراه با تهذیب نفس ، خود به الگوی عملی ورزشکاران تبدیل شده اند و نامشان هم تا همیشه زنده خواهد ماند.

هفته تربیت بدنی فرصتی است تا با فرهنگ سازی ورزش در بین افراد جامعه و مخصوصا جوانان ، روح نشاط و سرزندگی در بین آنها زنده شود.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان  ، ضمن گرامیداشت این هفته ، یاد و خاطره شهدای ورزشکار را نیز گرامی می دارد و این هفته را به همگان و مخصوصا اهالی ورزش و مدیر کل ورزش و جوانان لرستان ، مدیران شهرستانها و کلیه روسای هیئات ورزشی و عموم ورزشکاران و دوستداران ورزش تبریک میگوید.

به ورزش گرای و سرافراز باش ، که فرجام سستی سرافکندگی است.

 

نظر شما