به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛

دیدار اعضای هیئت انجمن های ورزشی لرستان با مدیر کل،معاونین وکارکنان ورزش و جوانان استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶:۳۷
کد خبر: ۷۶۶۱۶۳
دیدار اعضای هیئت انجمن های ورزشی لرستان با مدیر کل،معاونین وکارکنان ورزش و جوانان استان
اعضای هیات انجمن های ورزشی استان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش صبح امروز با دکتر عزیز پور ،معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مدیر کل ورزش و جوانان استان در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران و بخصوص مسولان و ورزشکاران هیات انجمن های ورزشی گفت: این هفته فرصت مناسبی برای دیدار و تقدیر از فعالان این عرصه است.

علی یاور عزیزپور افزود: هیات انجمن های ورزشی از جمله هیات های  منسجم و دارای پتانسیل در زمینه ورزش است و انتظار ما هم توسعه هرچه بیشتر ورزش در این هیات با همکاری و تلاش هرچه بیشتر است.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی گفت: هفته تربیت بدنی فرصت خوبی برای دیدار و قدردانی از زحمات تلاشگران این عرصه است و دکتر عزیزپور مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان از جمله مدیرانی است که در حوزه ورزش علاوه بر نقش مدیریتی، حق استادی نیز دارند.

مهدی سلاطی افزود:مجموعه ورزش و جوانان استان در راستای توسعه ورزش و تحقق اهداف این حوزه همکاری مطلوبی با هیات انجمن های ورزشی استان داشته است.

در این دیدار با اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل از تلاش ها و خدمات دکتر عزیزپورمدیرکل ورزش و جوانان استان،سیدعلی کریمی معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان، آقای عزیزپور معاونت امور جوانان و فرهنگی، حاج ضرغام علیجانی معاونت توسعه، منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و ... تقدیر و تشکر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز