المپیک جوانان بالاترین سطح مسابقه در این رده سنی است

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۰:۰۴
کد خبر: ۷۶۶۳۲۳
المپیک جوانان بالاترین سطح مسابقه در این رده سنی است
تنها بانوی مدال آور المپیک در پی حضور درخشان اعضا تیم تکواندو به رقابتهای المپیک آرژانتین گفت: نسبت به دوره گذشته المپیک پیشرفت چشمگیری هم از نظر تعداد نفرات اعزامی و رنگ مدال داشتیم که این مهم از سوی جوانان ایرانی قابل ستایش است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در پی حضور درخشان تکواندوکاران تیم ملی تکواندو خصوصا بانوان البرزی در سومین دوره رقابتهای المپیک جوانان در کشور آرژانتین و کسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره توسط یلدا ولی نژاد و کیمیا همتی ملی پوشان البرزی تیم ملی در این رقابتها، کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال آور تاریخ المپیک ایران و دارنده مدال طلای مسابقات المپیک نوجوانان چین با ابراز خشنودی از کسب افتخار بانوان البرزی در این رقابتها گفت: خوشبختانه تیم اعزامی ایران در دو بخش دختران و پسران بهترین نتیجه را کسب کردند.

وی افزود: ما نسبت به دوره گذشته المپیک جوانان پیشرفت چشمگیری هم از نظر تعداد نفرات اعزامی و رنگ مدال داشتیم که این مهم از سوی جوانان ایرانی قابل ستایش است.

علیزاده با اشاره به سطح بالای فنی این رقابتها ادامه داد: بالاخره هر رقابتی در سطح خودش و در هر رده سنی سختی های خود را دارد و حریفان خوبی در همه رده ها به رقابتهای مهم اعزام می شوند، در این میان المپیک جوانان نیز بالاترین سطح مسابقه در این رده سنی است.

بانوی المپیکی البرز که سابقه حضور در دو کارزار المپیک جوانان و بزرگسالان را دارد، اظهار کرد: گرفتن مدال در این رقابتها کار راحتی نیست چون تجربه این رقابتها را ازنزدیک داشته ام و سختیهای آن را لمس کردم.

وی اضافه کرد: جا دارد برای حضور در این رویداد مهم به ملی پوشان جوانمان که با غیرت و تعصب مثال زدنی در این رقابتها حاضر شدند. من از نزدیک شاهد حضور خستگی ناپذیر و تمرینات مداوم این عزیزان زیر نظر مربیان دلسوز و مجرب تیم ملی بودم.

کیمیای تکواندو ایران در پایان گفت: پس از کسب مدال می بایست خود مدال را فراموش کرد و صرفا از تجربیات حضور در این میدان سخت به عنوان پشتوانه ای در رقابتهای رده سنی بالاتر استفاده کرد تا پس از این شاهد کسب خوشرنگ ترین مدال ها در میادین بین المللی خصوصا المپیک باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز