نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه :

جوانان مهم‌ترین سرمایه کشوراند

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۶:۵۲
کد خبر: ۷۶۶۳۹۷
جوانان مهم‌ترین سرمایه کشوراند
مساجد و حسینه‌ها فضا‌های خالی را در اختیار ورزش کرمانشاه قرار دهند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست با مدیرکل و دیگر مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به‌ مناسبت هفته تربیت‌بدنی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تشکیل شد.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مساجد و حسینه‌ها فضا‌های جانبی و خالی دارند که می‌توان این فضا‌ها را به مکانی برای ورزش جوانان تبدیل کرد.

او افزود:جوانان مهم‌ترین سرمایه کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید برای جذب جوانان و برآورد نیاز‌های آن‌ها برای امور مورد نیاز از جمله ورزش از هر امکانات و پتانسیلی استفاده کنیم.

آیت‌الله علما ادامه داد: بسیاری از حسینیه‌های استان کرمانشاه در تمامی طول سال به غیر چند روز ایام عزاداری تعطیل است و البته در مساجد نیز چنین فضاهایی وجود دارد که باید از این پتانسیل‌ها برای ورزش جوانان بهره ببریم که اداره تربیت بدنی نیز باید پیگیر این موضوع باشد.

او افزود: در فضای پیچیده امروزی با رسانه‌های متنوع  که برنامه‌ها و نقشه‌های مخربی برای جوانان ما در آن وجود دارد باید بتوانیم برای حفظ جوانان ما که همگی سرشت خوبی دارند حمایت کنیم و هر کسی در هر جایی به نوبه مسؤولت به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز