اولین دوره با قهرمانی کردستان;

مسابقات پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی امید کشور در اردبیل برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۶۶۵۱۰
مسابقات پهلوانی و زورخانه ای قهرمانی امید کشور در اردبیل برگزار  شد
اولین دوره این رقابت ها روزهای پنجشنبه و جمعه با شرکت 400 ورزشکار از سراسر کشور در اردبیل برگزار شد. در این رقابتها پس از کردستان،تیم خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت و استان های یزد و اصفهان نیز به صورت مشترک سوم شدند.

به گزارش برنا، تیم کردستان قهرمانی مسابقات قهرمانی امیدهای ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور در اردبیل را از آن خود کرد.

همچنین در نتایج انفرادی نیز در وزن مثبت 100 کیلوگرم و در رشته چرخ تیز حمیدرضا کردی از استان کردستان اول ، روح اله خدمتی از اصفهان دوم و بهرام حقیقی از آذربایجان شرقی و محمدرضا کارگر از یزد مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.
در وزن منفی 100 کیلوگرم رشته چرخ تیز هم وحید سلیمی از استان کرمانشاه به مقام نخست رسید، علیرضا جهانشاهی از فارس دوم شد و مهدی رادمنش از آذربایجان شرقی و امیرمحمد آخوندی از اصفهان مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
در وزن منفی 90 کیلوگرم چرخ تیز فریدون محمدزاده از استان خراسان رضوی قهرمان این دوره از پیکارها شد ، امیررضا شجاعی از اردبیل دوم شده و محمدعلی مرادی از اصفهان و جواد دلگرم از آذربایجان شرقی نیز سوم مشترک شدند.
در وزن مثبت 100 رشته چرخ چمنی نیز روح اله خدمتی از استان اصفهان اول شد، حمیدرضا کردی از کردستان و محمدرضا کارگر از یزد مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در وزن منفی 100 رشته چرخ چمنی وحید سلیمی از استان کرمانشاه قهرمان شد و مبین زیبالقا از کردستان دوم و علیرضا جهانشاهی از فارس و امیرمحمد آخوندی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 

 

نظر شما