مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفتگو با برنا خبر داد

تشکیل ستاد بازی های المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۶۶۵۰
تشکیل ستاد بازی های المپیک ۲۰۲۰
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:حوزه معاونت ورزشی ،ستادی متشکل از کارشناسان هییت های ورزشی که امکان حضور ورزشکارانشان در المپیک وجود دارد ،تشکیل خواهد داد.

فرزاد فتاحی در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکاران آسیایی و پارا آسیایی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: طی دستور داده شده به حوزه معاونت ورزشی، ستاد بازی های المیپک با حضور کارشناسان هییت های ورزشی تشکیل خواهد شد که اسامی ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک را دارند ازهییات خواسته خواهد شد.

وی ادامه داد:بعد از کارشناسی بر روی این افراد تعدادی به عنوان اعضای منتخب در استان انتخاب میشوند و با یک برنامه ریزی تا زمان مسابقات ،بسته های حمایتی برای آنها تعریف خواهد شد.

فتاحی در خصوص بسته های حمایتی اضافه کرد:این بسته ها اعم از ارودها ،اعزام ها،هزینه های تغذیه و اردو ها و همچنین کمک های مالی برای انگیزه بیشتر ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی در نظر گرفته شده است همانطور که برای بازی های آسیایی در مد نظر قرار گرفته شد.

وی افزود:ما تمام سعی خود را در جهت این که ورزشکاران با آمادگی بیشتری به سطح کشوری و نهایتا المپیک راه پیدا کنند،خواهیم کرد و آنچه وظیفه مان است تا زمانی که ورزشکاران به عضویت تیم ملی در بیایند را انجام خوهیم داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد:قطعا در صورتی که ورزشکاران استان به عضویت تیم ملی دربیایند پاداش هایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان، روند رو به رشد ورزش استان را نقطه امید خواند و نسبت به کسب افتخارات بیشتر برای خراسان رضوی اظهار امید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز