برگزاری دوره مربیگری فوتبال B ایران

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۸:۲۳
کد خبر: ۷۶۶۶۷۲
برگزاری دوره مربیگری فوتبال B ایران
دوره مربیگری فوتبال B ایران به میزبانی مشهد در آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دوره مربیگری فوتبال B ایران به مدرسی اساتید خراسانی و میزبانی هیئت فوتبال خراسان رضوی در شهرستان مشهد مقدس با حضور ۲۴ نفر از واجدین شرایط از سراسر کشور، شهرستان‌های استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

این دوره به مدت  ۱۰ روز در نیمه دوم آبان ماه امسال و در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و در پایان این دوره مربیانی که در آزمون عملی و تئوری نمره مدنظر را دریافت نمایید به مدرک مربیگری فوتبال B ایران نائل خواهند شد.

متقاضیان باید دارای حداقل ۲۰ سال و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یباشند و مربیانی که مدرک مربیگری فوتبال C ایران یا D فوتبال قدیم را دارند می توانند در این دوره شرکت کنند.

همچنین مربیانی که در دوره‌های C ایران یا D فوتبال قدیم شرکت داشته‌اند و جزو معرفی‌شدگان در آن کلاس‌ها نبودند می‌توانند در این دوره شرکت کنند چراکه در حال حاضر فقط کسانی می‌توانند در دوره‌های مربیگری C آسیا شرکت کنند که حتما توسط مدرس دوره C ایران معرفی شده باشند از آنجایی که طبق نظر فدراسیون فوتبال مدرک B ایران با مدرک C آسیا در ایران برابری می‌کند لذا به مربیان علاقمند پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز در همین دوره شرکت کنند.

گفتنی است؛ افرادی که در کلاس C ایران معرفی نشده‌اند و مایل هستند در کلاس C آسیا شرکت کنند باید کلاس B ایران بگذرانند و نمره قبولی بگیرند تا بتوانند در کلاس C آسیا شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز