تشریح برنامه های سیاستگذاری ورزش و جوانان البرز در گفتگوی اختصاصی با برنا

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۲:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۸۴۹
تشریح برنامه های سیاستگذاری ورزش و جوانان البرز در گفتگوی اختصاصی با برنا
​مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا، گوشه ای برنامه های این اداره کل را در جهت ترویج و سیاست گذاری رویدادهای ورزشی تشریح کرد.

امیرغفرانی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: این هفته با افزایش کیفی و کمی رویدادهای ورزشی تلاش شده تا ترویج فرهنگ ورزش در جامعه را فراگیر سازیم.

وی افزود: به همین منظور نیز برگزاری هفتگی و مستمر برنامه دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو با هدف فرهنگ سازی در جهت استفاده از دوچرخه به جای خودرو و کاهش آلودگی هوا و ترافیک که هر هفته برگزار می شود.

غفرانی با بیان اینکه بخشی از دغدغه ها و مطالبات ورزشکاران و درخواست های پیرامون مسائل ورزشی در جریان دیدارهای هفتگی پیگیری می شود گفت: برگزاری هفتگی و مستمر ملاقات عمومی و دیدارهای مردمی مدیرکل در روزهای سه شنبه هر هفته در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: برگزاری سه مجمع انتخاباتی هیئتهای ورزشی و 15 مجمع سالیانه هیئتهای ورزشی، همچنین تشکیل دو جلسه شورای ورزش و چهار جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز به ریاست استاندار و باحضور مسئولان استان از جمله رویدادهای مهمی ورزشی استان از ابتدای سالجاری تا اکنون بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه ها، با تشکیل سه جلسه هم اندیشی، درخواست ها و مطالبات سازمان های مردم نهاد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

غفرانی گفت: برگزاری 12 جلسه کمیسیون ماده 88 ، دو جلسه کمیسیون ماده 27، 11 جلسه کمیسیون ماده 5، برگزاری دو جلسه نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، تشکیل 3 جلسه شورای پژوهش نیز از دیگر نشست هایی بوده که خروجی آن منتج به تصمیمات مهمی در حوزه ورزش استان شده است.

خبر تکمیلی منتشر می شود....

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز