با هدف حمایت از تولید و اشتغال

طرح بخشودگی جرایم بدهی واحدهای صنعتی اردبیل تمدید شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۷:۰۶
کد خبر: ۷۶۶۸۵۳
طرح بخشودگی جرایم بدهی واحدهای صنعتی اردبیل تمدید شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی های معوق واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی این استان با هدف حمایت از تولید و اشتغال تمدید شد.

به گزارش برنا،علی نظری شیخ احمد  افزود: به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک و سال حمایت از کالای ایرانی با مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد اقساط معوق از تاریخ 21 مرداد تا 8 شهریور 97 به واحدهای صنعتی ابلاغ شده بود که با توجه به درخواست مکرر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و کمک به اشتغال این طرح تا پایان آبان ماه 97 تمدید شد.
وی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خواست با توجه به محدودیت زمانی جهت بهره مندی از دستورالعمل مذکور هر چه سریع تر به شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل مراجعه کنند.
نظری اظهار داشت: بر اساس این دستورالعمل واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری که به بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 80 درصد بخشودگی و با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 60 درصد بخشودگی می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل اضافه کرد: همچنین واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد که به بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 50 درصد بخشودگی و با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز