"سرمربی تیم فوتسال بانوان شهیده کاییدی پلدختر"در گفت وگو با برنا،مطرح کرد:

در رقابت های کشوری حرف های زیادی برای گفتن داریم/ برروی فوتبال پایه کارزیادی کرده ایم

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۹:۱۳
کد خبر: ۷۶۷۰۲۹
در رقابت های کشوری حرف های زیادی برای گفتن داریم/ برروی فوتبال پایه کارزیادی کرده ایم
"شراره محمودی" به خبرگزاری برناگفت: ما تاریخ ساز شدیم زیرا در تاریخ فوتبال پلدختر در بخش بانوان کسب سهمیه حضور در لیگ فوتسال کشور سابقه نداشته است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛محمودی در این گفت وگو با اشاره به کسب نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان شهیده کاییدی وراهیابی به مسابقات کشوری ،اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی استان از سطح بالایی برخوردار بود به طوری که تمامی تیم ها با آمادگی بالا و با بکارگیری بازیکنان خوب و آماده ای به این مسابقات آمده بودند و ما اصلا در این رقابت ها بازی ساده ای را نداشتیم.

*تلاش می کنیم نماینده شایسته ایی برای فوتبال لرستان باشیم

او افزود: ما در صورت کسب یک تساوی در بازی با کوهدشت می توانستیم قهرمان مسابقات شویم اما با وجود بازی خوب و هجومی موقعیت های ما به گل تبدیل نشد و روی یک ضدحمله حریف گل خوردیم اما از اینکه با کسب عنوان دوم سهمیه حضور در رقابت های کشوری را کسب کردیم خوشحالم.

محمودی  یادآورشد: برای حضور در رقابت های کشوری سه ماه فرصت داریم که باید با حمایت مسئولین استان و شهرستان بتوانیم با آمادگی بالا و جذب چند بازیکن دیگر نماینده شایسته ای برای فوتبال لرستان باشیم.

به گفته  محمودی  در بازیهای امسال خانم آقاخانی با زدن ۵گل خانم گل مسابقات شد ضمن اینکه تیم ما با ۹گل زده هجومی ترین تیم این مسابقات بود .

سرمربی تیم فوتسال یانوان شهیده کایدی خاطر نشان کرد: با وجود همه محدودیت ها و دشواریها این عنوان را کسب کردیم اما قطعآ این شایستگی را داریم که در رقابت های کشوری پدیده شویم.

او  گفت: از مسئولین هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان می خواهیم با توجه به اینکه خرم آباد و پلدختر نمایندگان لرستان در قهرمانی کشور خواهند بود ترتیبی اتخاذ کنند با کسب میزبانی بازیها گام بلندی برای صعود تیم های استان و همچنین کاهش هزینه های تیم داری برای این دو تیم بردارند.

او ادامه داد: اگر مسئولین حمایت کنند پلدختر به طور قطع علاوه بر قهرمانی در سالهای آینده استان به طور حتم در رقابت های کشوری نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

*برروی فوتبال پایه کارزیادی کرده ایم

محمودی با اشاره به پتانسیل های فوتبال بانوان پلدختر ، بیان کرد: ما روی فوتبال پایه کار زیادی کرده ایم و هر ساله در فستیوال های استانی و ملی چند استعداد پلدختری انتخاب می شوند که نشان دهنده استعداد و پتانسیل بالای فوتبال بانوان پلدختر دارد.

نایب رییس هیئت فوتبال پلدختر   تصریح کرد: در بخش بانوان پلدختر چند سالی است که فوتبالیست های بانوی این دیار در سطح کشور و استان درخشش داشته به طوری که عضویت دو بانوی ورزشکار در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و جوانان در سالهای اخیر  و همچنین قرار گرفتن تیم پلدختر در رده های دوم و سوم مسابقات فوتسال استان از جمله دستاوردهای فوتبال بانوان در این شهرستان بوده است.

*رشد فوتبال بانوان وفرهنگسازی ورزش بانوان در پلدختر

این مربی لرستانی فوتسال بانوان  با اشاره به  کارنامه ورزشی خود  ،گفت: من آخرین بار به عنوان بازیکن تیم فوتسال شهیده کاییدی پلدختر در سال 1390در رقابت های استانی حضور داشتم و در آن مسابقات نیز توانستیم رتبه دوم را کسب کنیم در بازی فینال مصدوم شدم و همان مصدومیت باعث شد که فوتبال را به طور رسمی کنار بگذارم .پس از آن با توجه به سوابقی که داشتم به عنوان نایب رئیس هیات فوتبال پلدختر در امور بانوان انتخاب شدم که در این مدت اقدامات خوبی انجام داده ایم و حاصل این اقدامات هم رشد فوتبال بانوان در پلدختر و فرهنگ سازی ورزش بانوان بوده که الحمدالله خیلی خوب جواب داده است.

او  ادامه داد: من وقتی که فوتبال را کنار گذاشتم دیگر رغبتی به فعالیت ورزشی در رشته فوتبال نبودم و به همین دلیل دیگر نمی خواستم در این زمینه فعالیت کنم اما به هر حال توفیقی حاصل شد و پس از انتصابم به عنوان نایب رئیس هیات فوتبال تصمیم گرفتم سر و سامانی ویژه به فوتبال بانوان بدهم و خوشبختانه با همدلی دوستان توانستیم برای اولین بار باشگاه فوتسال را در رده نونهالان ،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راه اندازی کنیم.

شراره محمودی تاکید کرد: ما در پنج ماه از سال یعنی از اردیبهشت تا شهریور به طور مرتب کلاس های آموزش فوتبال را راه اندازی کردیم و سایر ماهها هم دو روز در هفته که غالبا روزهای آخر هفته است آموزش تخصصی فوتبال را به نونهالان و نوجوانان ارائه می دهیم که در طول این چند سال خوشبختانه استقبال خوبی شده و حاصل این فعالیت ها هم شرکت نفراتی از نونهالان و نوجوانان بانوی فوتبالیست در فستیوال های استانی و ملی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز