در دیدار با امام جمعه پلدختر ،مطرح شد:

لزوم ورود خیرین به بحث توسعه ورزش/ ادارات و خیرین ورزشی از ورزش پلدختر حمایت کنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۵:۲۵
کد خبر: ۷۶۷۰۳۱
لزوم ورود خیرین به بحث  توسعه ورزش/ ادارات و خیرین ورزشی از ورزش پلدختر حمایت کنند
در دیدار رییس وکارکنان ورزش وجوانان وروسای هیئت های ورزشی پلدختر با امام جمعه بر لزوم حضورفعال ادارات وخیرین ورزشی در امر حمایت وتوسعه ورزش تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ روز شنبه در سومین روز از هفته تربیت بدنی رییس  وپرسنل اداره ورزش وجوانان پلدختر وهمچنین روسای هیئت های ورزشی به نمایندگی از جامعه ورزشی شهرستان با حجت الاسلام حسین زاده آملی امام جمعه پلدختر  دیدار کردند.

 رییس ورزش وجوانان پلدختر دراین دیدار گفت: پلدختر دارای 20 هزار نفر جمعیت جوان است که این میزان جمعیت جوان به خاطر انرژی جوانان  هم یک پتانسیل برای پیشرفت ودرصورت عدم ایجاد فضایی بانشاط برای آنان یک نهدید محسوب می شود.

علی محمد نورعلی وند  با بیان اینکه 2500 نفر ورزشکار سازمان یافته در پلدختر وجوددارد ، افزود: 20 رشته ورزشی به صورت تخصصی به دو بخش آقایان وبانوان خدمت رسانی می کنند.

 رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به فضای ورزشی شهرستان ،تصریح کرد: با توجه به عدم  توسعه شهرستان ورزش پلدختر از نبود اسپانسر  رنج می برد که جادارد که دستگاه های اجرایی وخیرین ورزشی برای رشد وپیشرفت ورزش شهرستان پای کاربیایند.

در ادامه جلسه  امام جمعه پلدختر  با اشاره به نقش سازنده ورزشکاران در میادین بین المللی وجهانی برای معرفی فرهنگ تشیع ، بیان  کرد: سجده کردن قهرمانان ونام ائمه اطهار وحضرت ابوالفضل(ع) نشانه ایی از اعتقادات وباورهای مذهعبی در قهرمانان ما است.

حجت الاسلام حسین زاده آملی افزود: می توان با زمینه سازی در هیئت های ورزشی هیئت های مذهبی را نیز تقویت کرده  وجوانان را به طرف مسجد جذب کرد .

او  با بیان اینکه در مسجد باید افراد سالم وقبراق حضور داشته باشند ، یادآورشد: مساجد باید به ورزش بپردازند وهمچنان که در کار مسجد سازی فعال هستیم باید در عرصه ورزش  وفعالیت های فرهنگی نیز فعال باشیم لذا خیرین باید به بحث توسعه ورزش نیز ورود کنند.

امام جمعه پلدختر تاکید کرد: ورزشکاران باید نشان دهند که مانند پهلوان تختی که با امام (ره) و روحانیت ارتباط داشت ، با دین آشنایی دارند .

 حجت الاسلام حسین زاده آملی گفت: ارتباط ورزشکاران ومدیران وروسای هیئت های ورزشی با مسجد وروحانیت ونماز جمعه ورزش را پیش می برد.

در پایان جلسه از محمودی مربی تیم فوتبال  نوجوانان ستارگان  پلدختربه خاطر موفقیت های این تیم در سطح استان  تجلیل شد.

 

 

نظر شما