مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل;

۳۲۸ روستای اردبیل تا پایان سال از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۰۳۲
۳۲۸ روستای اردبیل تا پایان سال از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳۲۸ روستای استان تا پایان امسال از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش برنا،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مدیران آی.سی.تی استان اردبیل اظهار داشت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه ارتباطات در استان اردبیل انجام شده و تلاش و جدیت بر توسعه و گسترش این فعالیت‌ها و اقدامات برای خدمات‌رسانی مناسب به مردم است.

وی با اشاره به وضعیت ارتباطی در سال‌های گذشته گفت: در سطح حوزه انتخابیه اردبیل، نیر  نمین و سرعین تا پایان سال 94، از 368 روستای  واقع در این حوزه، در 80 روستا امکان استفاده از اینترنت پرسرعتروستایی مهیا بود که در حال حاضر این تعداد به 247 روستا رسیده است و تا پایان امسال این تعداد به 328 روستا خواهد رسید.

رزمی با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بیان کرد: در این سفر مقرر شد تا 35 روستا زیر پوشش تلفن همراه قرار گیرند که از این تعداد 12 روستا مختص شهرستان‌های اردبیل، نیر  نمین و سرعین است که علاوه بر این تعداد 10 روستا نیز شاهد ارتقای نسلتلفن همراه خواهند بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: 446 روستای استان که از خدمات همراه اول بهره‌مند بودند، از این پس می‌توانند از طریق رومینگ همراه اول از خدمات اپراتور ایرانسل نیز استفاده کنند که این امر اقدامی در راستای جلب رضایت مردمی و خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشترکان این اپراتورهاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز