پیمانکاران به عنوان یکی ازارکان ساخت پروژه های عمرانی در نظام فنی و اجرایی جایگاه ویژه ای دارند

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۹:۲۷
کد خبر: ۷۶۷۱۲۵
پیمانکاران به عنوان یکی ازارکان ساخت پروژه های عمرانی در نظام فنی و اجرایی جایگاه ویژه ای دارند
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: پیمانکاران به عنوان یکی ازارکان ساخت پروژه های عمرانی در نظام فنی و اجرایی جایگاه ویژه ای دارند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان آرامون درجلسه شورای فنی استان گفت: نوسانات چندماه گذشته نرخ ارز برروی بازارمصالح ساختمانی و روند اجرای پروژه های عمرانی تاثیرگذاشته است و بررسی مشکلات پیمانکاران به عنوان بازوی اجرایی دولت در توسعه و آبادانی  و فعال سازی پروژه های عمرانی با تدبیر راهکاربرای عبورازشرایط موجود از دغدغه ها و اولویت های استان است.

پیمان آرامون افزود:به همین منظورتا کنون درچندین نوبت در خصوص اصلاح قیمت اقلام ، خدمات فنی و مهندسی ، تعدیل در فهارست بهاء اجرای پروژه های عمرانی مکاتباتی با سازمان مرکزی انجام شده است و اقدامات لازم در دست پیگیری است.

وی همچنین با تاکید بر اهتمام جدی دستگاههای اجرایی بر نظارت در اجرای پروژه های عمرانی استان اظهارداشت: اجرای غیر فنی پروژه ها موجب هدر رفت منابع اعتباری و لطمه زدن به سرمایه های ملّی است که این موضوع پذیرفته نیست و باید مدیران اجرایی استان به عنوان منولیان حوزه عمرانی با حساسیت بیشتری بر اجرای قوانین و آیین نامه های فنی نظارت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد:دستگاههای اجرایی با دریافت گزارشاتی مبنی بر مشاهده گروههای نظارتی ازوضعیت پروژه ها و وجود ایرادات فنی درکوتاهترین زمان و پیش از تشکیل جلسه شواری فنی ، گزارش اقدامات اصلاحیه انجام گرفته را به دبیرخانه شورای فنی اعلام کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد گروهی متشکل از کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو شورای فنی پروژه های در دست اجرای استان را از نظر پیشرفت فیزیکی و وضعیت جذب منابع اعتباری جهت اولویت بندی و تخصصی اعتبار بررسی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز