معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

تشکیل ادارات حوزه بازآفرینی شهری و مسکن بصورت عملیاتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۱۴۸
تشکیل ادارات حوزه بازآفرینی شهری و مسکن بصورت عملیاتی
دومین جلسه توجیهی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور کارکنان، معاونین و همچنین روسای ادارات زیرمجموعه این معاونت برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،  جواد اسلامی محمدی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرح وظایف سنگین حوزه بازآفرینی شهری و مسکن بر اساس چارت جدید و همچنین به منظور ساماندهی ادارات ذیل معاونت مسکن و چگونگی انجام شرح وظایف و همچنین تعامل با کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه بافت فرسوده و محلات ناکارآمد شهری و در جهت بهبود عملکرد این مدیریت و با هدف ارتقاء کمی و کیفی راندمان کار در این مجموعه مهم، این جلسه برگزار شد.

اسلامی تصریح کرد: براساس تعریف چارت جدید تصمیم بر آن شده است که با توجه به رسالت حوزه باز آفرینی شهری و مسکن و مسئولیت ها و تخصصها، همکاران به سمت متناسب در ادارات زیر مجموعه حوزه منصوب شوند، ابلاغ های جدید بزودی صادر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با این کار انشاءالله مسیر پیشرفت در این حوزه هدفمند شده و بی شک این مهم با کمک کارکنان این مجموعه و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری در جهت خدمت بیشتر به نظام اسلامی میسر خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز