شهردار قزوین :

تعامل دستگاه قضایی و شهرداری برای خدمت بهتربه مردم ضروت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۵:۴۴
کد خبر: ۷۶۷۴۰۷
تعامل دستگاه قضایی و شهرداری برای خدمت بهتربه مردم ضروت دارد
دکتر صفری در دیدار با دادستان قزوین : بدون همکاری دو حوزه قضایی و مجموعه مدیریت شهری نمی توان مشکلات شهروندان را به خوبی مرتفع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛ صبح امروز دکتر"علی صفری" شهردار قزوین به همراه داوودی رییس و اعضای شواری اسلامی شهر و مدیران شهری با دادستان جدید قزوین دیدار کردند . صفری در این دیدار با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری میان دو مجموعه شهرداری و حوزه قضایی اظهار امیدواری کرد: دادستانی در مسیر خدمت خود که وظیفه ای خطیر را بر عهده دارد، منشأ برکت و آرامش برای شهر و ​شهروندان باشد.

WhatsApp Image 2018-10-21 at 3.37.02 PM

 

صفری خطاب به دادستان قزوین گفت: بدون همکاری دو حوزه قضایی و مجموعه مدیریت شهری نمی توان مشکلات شهروندان را به خوبی حل کرد؛ زیرا هم ما در مجموعه مدیریت شهری می توانیم در مسیر خدمت به شهروندان حوزه قضا را همراهی کنیم و هم شما می توانید به گونه ای با شهرداری تعامل داشته باشید که ما در مأموریت های محوله مان موفق تر از گذشته عمل کنیم.

او با برشمردن حوزه های همکاری دو مجموعه افزود: با توجه به تعدد پرونده های حقوقی شهرداری، این حوزه فرصت خوبی برای افزایش سطح تعاملات دوجانبه به شمار می رود.

WhatsApp Image 2018-10-21 at 3.37.01 PM

دکتر صفری در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتصاب "قاسمی" به عنوان دادستان جدید قزوین برای مجموعه دستگاه قضایی استان در خدمت به شهروندان  آرزوی توفیق کرد . 

WhatsApp Image 2018-10-21 at 3.37.05 PM

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز