رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران در واکنش به خداحافظی استاندار:

مدیری فهیم و پشتیبانی قوی در مازندران را از دست دادیم/ وزارت راه نیاز به تیم قوی دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۲:۲۰
کد خبر: ۷۶۷۴۴۴
مدیری فهیم و پشتیبانی قوی در مازندران را از دست دادیم/ وزارت راه نیاز به تیم قوی دارد
رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران در واکنش به خداحافظی استاندار گفت: مدیری فهیم و پشتیبانی قوی در مازندران را از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ محمدجواد خانپور رئیس مجمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به معرفی محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به‌عنوان یک جوان فعال اجتماعی واقعا متاسفم که استان مازندران سرمایه‌ای ارزشمند را از دست داد.

وی افزود: پس از آمدن اسلامی موتور محرک توسعه مازندران فعال شده بود که متاسفانه با تغییرات جدید تداوم این روند با ابهام مواجه خواهد شد.

خانپور با اشاره به تعامل خوب استاندار سابق با اقشار مختلف و فعالین اجتماعی مازندران گفت: امیدواریم فرد جایگزین، شاخص‌های خوب دوره مدیریت اسلامی را حفظ و تداوم بخشد.

نماینده منتخب سمن‌های جوانان مازندران با ابراز ناخرسندی از خداحافظی زودهنگام اسلامی از استانداری مازندران اظهار داشت: ایشان پشتیبان قوی برای فعالان اجتماعی استان بودند و تیم ستادی که همراه این مدیر ملی به مازندران آمده بود در کارها به خوبی یاری‌گر جوانان بودند.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان مازندران در پایان این گفتگو تاکید کرد:  از اینکه در مازندران از وجود ایشان محروم می‌شویم متاسفیم و از سویی دیگر هم نگران بی‌ثباتی مدیریتی در استان هستیم اما معتقدیم معرفی ایشان برای وزارتخانه مهم و حساس راه و شهرسازی بارقه‌های امید را در دل جوانان هویدا خواهد کرد چراکه امیدواریم اسلامی راهی که در مدت کوتاه در راس هرم مدیریتی مازندران پیمود در این وزارتخانه نیز ادامه دهد و زمینه‌ساز حضور نخبگان تحولگرا و پایه‌گذار اقدامات مثبت زیربنایی باشد. اگرچه برای تحول، حضور یک فرد به تنهایی کافی نیست و باید یک تیم منسجم بر مسند این وزارتخانه مستقر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز