چگونگی استفاده اصحاب رسانه از تخفیف خدمات پزشکی و دندانپزشکی

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۶۷۵۷۵
چگونگی استفاده اصحاب رسانه از تخفیف خدمات پزشکی و دندانپزشکی
رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: اصحاب رسانه با عضویت فعال بسیج رسانه ودریافت کارت بشیر سلامت از تخفیفات هزینه خدمات پزشکی و دندانپزشکی برخوردار می شوند.

عباس محمدیان، در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اعلام این خبر افزود: با صدور کارت"بشیر سلامت" برای فعالان رسانه در بسیج رسانه استان؛ اصحاب رسانه می توانند با مراجعه به مراکز درمانی سپاه از خدمات درمانی و استفاده از تخفیفات 40 درصدی حتی دندانپزشکی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کارت بشیر سلامت برای اعضای خانواده تحت تکفل بسیجیان هم صادر می شود اظهارداشت: تخفیفات برای خانواده این افراد 20درصدی خواهد بود بر این اساس افراد هنگام مراجعه مدارک اعضای خانواده را نیز به همراه داشته باشند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی خاطر نشان کرد : خبرنگاران بسیجی می توانند با مراجعه به دفتر بسیج رسانه واقع در فرهنگسرای رسانه و بانوان خبرنگار با مراجعه به مجتمع امام رضا جهت ثبت نام بیمه "بشیر سلامت" و نیز "بیمه تکمیلی " اقدام کنند همچنین جهت کسب اطلاع بیشتر از طرح "بشیر سلامت" و همچنین" بیمه تکمیلی" می توانید با شماره های 38660084 یا 38335114 تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز شامل؛ کپی شناسنامه فرد بسیجی و کپی کارت ملی همه اعضا خانواده، عکس از هر نفر یک قطعه، پرینت شماره شبای بانکی، اصل کارت عضویت بسیج و کپی از دو طرف کارت می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز