مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد :

آغاز توزیع نفت گاز یورو ۴ در استان

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۶۴۵
آغاز توزیع نفت گاز یورو ۴ در استان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: توزیع نفت گاز با استاندارد یورو 4، از هفته جاری برای نخستین بار در این استان آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مجتبی شکوری گفت: تاکنون سه جایگاه سوخت در محورهای اصلی استان در شیروان، اسفراین و روستای چمن بید در مانه و سملقان، زیرساخت های لازم برای توزیع نفت گاز را فراهم کرده اند و تلاش داریم تا 2 جایگاه دیگر به این تعداد افزوده شود.

وی تصریح کرد: 2 جایگاه در شهرستان بجنورد بزودی نسبت به توزیع نفت گاز با استاندارد یورو 4 اقدام خواهد کرد.

شکوری در باره توزیع بنزین یورو 4 در استان خراسان شمالی گفت: توزیع این سوخت در کلان شهرها در اولویت قرار گرفته اما رایزنی ها در این باره انجام شده است و پیگیر هستیم تا توزیع این سوخت در استان انجام شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود در باره توزیع نفت گاز مورد نیاز ناوگان کشاورزی اظهار داشت: برای تامین سوخت فصل پاییز کشاورزان، 14 میلیون لیتر نفت گاز میان این تولیدکنندگان استان توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: کشاورزان به ازای هر دستگاه ناوگان کشاورزی، یکهزار و 100 تا 2 هزار لیتر نفت گاز دریافت کرده و می توانند نسبت به ذخیره سازی آن اقدام کنند.

اکنون 75 جایگاه سوخت در خراسان شمالی دایر است که از این تعداد 46 جایگاه عرضه بنزین، نفت گاز و 29 باب جایگاه عرضه سی.ان.جی است.

 

نظر شما