شهردار مشهد مقدس در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران مشهدی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد:

تلاش مضاعف شهرداری مشهد برای حمایت از ورزش بانوان

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵:۴۴
کد خبر: ۷۶۷۶۵۸
تلاش مضاعف شهرداری مشهد برای حمایت از ورزش بانوان
شهردار مشهد مقدس گفت: معتقدم از ورزش بانوان باید حتی بیشتر از حوزه ورزش مردان حمایت شود و تلاش هم داریم اینکار را انجام دهیم و این حمایت را نیز ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد مقدس در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران مشهدی بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، فرماندار مشهد، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مدال‌آوران و ورزشکاران مشهدی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا برگزار شد در خصوص اقدامات مدیریت شهری در حوزه ورزش گفت: طی یکسال گذشته از فعالیت مدیریت شهری جدید اقدامات زیادی در حوزه حمایت از ورزش انجام شده است.

وی افزود: هر جا که توانسته‌ایم به حوزه ورزش همگانی و حرفه‌ای کمک کرده‌ایم اما تلاش کرده‌ایم که شهرداری تیم‌داری نکند و تنها از ورزشکاران و برخی تیم‌ها حمایت کند.

شهردار مشهد مقدس درباره حمایت‌های مدیریت شهری از ورزش بانوان اظهارکرد: معتقدم از ورزش بانوان باید حتی بیشتر از حوزه ورزش مردان حمایت شود و تلاش هم داریم اینکار را انجام دهیم و این حمایت را نیز ادامه خواهیم داد.

تقی‌زاده خامسی ادامه داد: شهرداری تاکنون از بانوان ورزشکار و تیم‌های ورزشی بانوان که توانایی قهرمانی داشته و یا قهرمان شده‌اند و توانسته‌اند توجه مردم را به خود جلب کنند تا حد توان حمایت کرده است و این حمایت‌ها را دامه خواهیم داد تا بانوان ورزشکار با استعداد به دلیل مشکلات مالی زمین گیر نشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز