سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین:

زنگ ایمنی مدارس در قزوین نواخته می شود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۰:۴۵
کد خبر: ۷۶۷۷۲۵
زنگ ایمنی مدارس در قزوین نواخته می شود
قدرت‌اله مهدیخانی گفت: زنگ ایمنی مدارس هفته اول آذرماه در قزوین نواخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت‌اله مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین در جلسه هماهنگی اعضای برگزار کننده زنگ ایمنی مدارس که هر ساله در هفته اول آذر ماه، در سطح مدارس سراسر کشور برگزار می شود اظهار داشت: در راستای مقابله با خطرات زلزله احتمالی و کاهش تلفات ناشی از آن طبق معمول هرسال زنگ ایمنی مدارس هفته اول آذرماه در قزوین نواخته می شود.

وی توضیح داد: این طرح ملی که با مشارکت سازمان مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر و سازمان آموزش و پرورش در تمامی مدارس کشور و در تمام سطوح تحصیلی برگزارمیگردد، طرح فراگیر و ارزشمندی است.

این مقام مسئول افزود: با اجرای درست و کامل این طرح، تمامی گروههای هدف شامل دانش آموزان و خانواده آنان، از آموزشهای ارزشمندی ازجمله شناخت خطرات تهدید کننده در هنگام زلزله، راهکارهای ایمن سازی غیر سازه‌ای در ساختمانها، اصول پناه گیری، تخلیه اضطراری، امداد و نجات و... بهره مند خواهندشد.

 سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی،  مناسب ترین  گروه هدف جهت ترویج فرهنگ ایمنی ومقابله در جامعه هستند.

مهدیخانی گفت: همه ساله با هماهنگی دستگاههای مذکور، این طرح در کشور و استان برگزار می‌شود که بازخوردهای مناسبی نیز در سطح جامعه داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد امسال نیز همانند سالهای گذشته، با هماهنگی و برنامه ریزی‌های به موقع و صحیح، آموزشهای لازم به گروه هدف منتقل و گامی موثر در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی و مقابله با زلزله در جامعه برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز