معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد لرستان:

۷۹ هزار خانوار لرستانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند / هزار و ۸۳۰ خانوار واجد شرایط پشت نوبت هستند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۶۷۷۸۱
۷۹ هزار خانوار لرستانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند / هزار و ۸۳۰ خانوار واجد شرایط پشت نوبت هستند
فاطمه فولادی گفت: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان لرستان قراردارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛فولادی در گفت وگو با خبرنگاران ،اظهار کرد:  برای کاهش فقر و حمایت از خانوارهای نیازمند فاقد درآمد منابع مالی و در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال کمیته امداد به این خانوارها خدمات حمایتی ارائه می‌کند.

اوضمن اشاره  به جمعیت تحت حمایتی کمیته امداد لرستان ،افزود: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت این نهاد است که ۷۰هزار و ۱۹۰خانوار ماهانه کمک معیشت دریافت می کنند.

فولادی بیشتر دلیل تحت حمایت قرار گرفتن افراد را سالمندان بیان کرد و گفت: فوت سرپرست، ازکارافتادگی سرپرست و طلاق از علت‌های بعدی تحت حمایت قرار گرفت خانوارها است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان بیان کرد: هزار و ۸۳۰ خانوار واجد شرایط پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند که تا پایان آبان ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند.

او به سرانه دریافتی کمک‌معیشت مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و یادآورشد: خانوار یک‌نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار دونفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه‌نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفر به بالا ۵۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان کمک‌معیشت به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه