مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

۴استادیوم فوتبال در اردبیل بازسازی می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۹:۰۶
کد خبر: ۷۶۷۸۳۶
۴استادیوم فوتبال در اردبیل بازسازی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بازسازی و بهسازی چهار استادیوم و ورزشگاه فوتبال در شهرهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی اضافه کرد: طرح بهسازی و بازسازی استادیوم های فوتبال استان اردبیل از طرح های مهم و در دست اقدام اداره ورزش و جوانان برای سال های ۹۷ و ۹۸ است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح چهار استادیوم و ورزشگاه در چهار شهرستان استان بازسازی و مورد بهره برداری قرار می گیرند، افزود: این طرح در شهرهای مشگین شهر، پارس آباد، گرمی و نمین اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به بازساری استادیوم فوتبال شهرستان مشگین شهر در قالب این طرح تصریح کرد: برای بهسازی این استادیوم بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بازسازی سالن و استادیوم فوتبال شهرستان گرمی یادآور شد: برای اجرای این طرح نیز بالغ بر ۲۰ میلیرد ریال اختصاص داده شده و براساس روند کار قرار است این پروژه طی سال آینده آماده بهره برداری شود.

آقاخانی کاشت زمین چمن طبیعی در استادیوم فوتبال شهرستان پارس آباد را از دیگر طرح های بهسازی ورزشگاه های استان برشمرد و بیان داشت: این پروژه نیز با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا بوده و سال ۹۸ افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: بهسازی استادیوم فوتبال شهرستان نمین نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال در دست اجرا بوده و طی دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این اقدامات در راستای رشد زیرساخت ها و نیز در راستای برنامه های توسعه ای فوتبال در استان اجرا می شود، متذکر شد: مردم به فوتبال نگاه ویژه ای دارند، براین اساس باید حمایت های ویژه ای از این رشته صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز