رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا:

تمام فعالیت‌های بیمارستان صحرایی برای زائران اربعین حسینی(ع) رایگان است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۴:۵۵
کد خبر: ۷۶۷۸۴۰
تمام فعالیت‌های بیمارستان صحرایی برای زائران اربعین حسینی(ع) رایگان است
تیم پزشکی خوبی را در بیمارستان داریم که شبانه‌روز در خدمت مسافرین کربلا خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت ودرمان نزاجا گفت: تمام فعالیت‌های بیمارستان صحرایی برای زائران اربعین حسینی(ع) به صورت شبانه روزی و رایگان است.

او افزود: به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در منطقه محروم بابا منیر شیراز برپا شد.

رئیس اداره بهداشت ودرمان نزاجا گفت: طرح مردم یاری در دستور کار نیروی زمینی ارتش است.

او افزود: بیمارستان صحرایی با مجرب ترین پزشکان و کادر پزشکی بیمارستان ۵۷۶ شیراز در منطقه محروم نزدیک نورآباد ممسنی استان فارس برپا شد که در روز اول خدمات‌رسانی مطلوبی تا این لحظه انجام شد.

رئیس اداره بهداشت ودرمان نزاجا گفت: بیمارستان صحرایی نزاجا از بخش‌های مختلف اورژانس، رادیولوژی، اتاق‌های عمل، دندانپزشکی، تزریقات و ... تشکیل شد که مردم منطقه می‌توانند از امروز به مدت ۵ روز مراجعه و درمان شوند.

امیر بابلی ادامه داد: بعضی از بیماران که نیاز به در مان بیشتری داشته باشند به بیمارستان نیروی زمینی ارتش مستقر در شیرا برای مداوای تکمیلی اعزام می‌شوند .

او افزود: ارتش همیشه در کنار مردم است و بیمارستان صحرایی تنها یک بخش از طرح‌های مردم یاری است که ارتش و به خصوص نیروی زمینی انجام می‌دهد.

رئیس اداره بهداشت ودرمان نزاجا گفت: تمام فعالیت‌های پزشکی بصورت رایگان است و داروهای مورد نیاز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

امیر بابلی ادامه داد: پزشکانی که در این بیمارستان فعالیت می‌کنند از تخصص‌های ویژه‌ای برخوردار هستند و برای رعایت حال مردم منطقه با تمام وجود به امر خدمت رسانی مسغول هستند.

او افزود: با توجه به شرایط حضور مردم و زائران حضرت امام حسین(ع) در راهپیمایی بزرگ اربعین و زیارت از بارگاه مطهر حضرت امام حسین به کربلای معلی اعزام می‌شوند بیمارستان مجهز و بزرگ صحرایی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در مرز چذابه برپا شده است.

رئیس اداره بهداشت ودرمان نزاجا گفت: برپایی بیمارستان صحرایی یکی از تدابیر مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش در نرز چذابه است.

امیر بابلی ادامه داد: با توجه به عزیمت مردم و خانواده‌ها به سفر معنوی  کربلا از اهمیت قابل ذکری برخوردار است سلامت جسمی نیز بسیار مهم است.

او افزود: تلاش بر این است که ما با برپایی این بیمارستان در مسیر زائرین اربعین حسینی سهمی را داشته باشیم.

امیر بابلی گفت: تیم پزشکی خوبی را در بیمارستان داریم که شبانه‌روز در خدمت مسافرین کربلا خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز