بازگشایی بولوار نماز طی روزهای آینده

مناقشه ای که بالاخره حل شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۳:۲۵
کد خبر: ۷۶۸۰۰۹
مناقشه ای که بالاخره حل شد
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مصوبه یکشنبه شب کمیسیون ماده 5 در خصوص بولوار نماز به زودی برای تایید نهایی به شورای عالی معماری و شهرسازی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدهادی مهدی‌نیا در برنامه زنده رادیویی «صبح بخیر خراسان» در خصوص جلسه اخیر کمیسیون ماده 5 برای تعیین تکلیف بولوار نماز با ارائه تاریخچه‌ای از فرآیند بررسی این موضوع اظهار کرد: مطابق مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور برای تعیین تکلیف اراضی پادگان، طرح تفصیلی این اراضی در جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه همان‌طور که استاندار پیش از این وعده داد بود، بعد از تصویب طرح تفصیلی اراضی پادگان، ارتش باید ‌به بازگشایی بولوار نماز در آینده‌ای نزدیک اقدام کند، افزود: انتظار داریم که با توجه به توافقات صورت‌گرفته و تصویب طرح مذکور در کمیسیون ماده ۵، ارتش هرچه سریع‌تر به گشایش بولوار نماز اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه برای گشایش بولوار قبل از تصویب طرح مذکور در شورای عالی شهرسازی باید جلسات مشترکی با سازمان بازرسی برگزار شود، اضافه کرد: درخواستی از سوی ارتش برای صدور پروانه‌های ساختمانی محدوده آبشار به مدیریت شهری ارائه شد که به دلیل تصویب نشدن طرح تفصیلی در شورای عالی شهرسازی، امکان تحقق آن نبود و همین موضوع سوتفاهم‌های زیادی را در این زمینه به وجود آورد.

مهدی‌نیا ابراز امیدواری کرد: با تصویب این موضوع در کمیسیون ماده 5، یکی از مهم‌ترین مناقشات شهر حل شد و در روزهای آینده شاهد بازگشایی این محور خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز