بارش ها در دامنه البرز طی دو روز آینده ادامه دارد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۹:۱۸
کد خبر: ۷۶۸۰۴۱
بارش ها در دامنه البرز طی دو روز آینده ادامه دارد
مدیر پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد بارش ها امروز و فردا در استان های واقع در دامنه البرز ادامه دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مسعود حقیقت گفت : بر این اساس استان های خراسان رضوی،خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ارتفاعات استان گلستان، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال شرق هرمزگان و ارتفاعات زاگرس بارش پراکنده و افزایش ابر را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: آخر وقت پنج شنبه نیز سامانه دیگری وارد کشور می شود که به تدریج شمال غرب، استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، زنجان، قزوین، ایلام و شمال خوزستان را در بر می گیرد.

حقیقت ادامه داد: از بعدازظهر فردا تا پس فردا در سواحل خزر به ویژه غرب سواحل، افزایش دما رخ خواهد داد که تهران نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و پنج شنبه دمای پایتخت به 27 درجه می رسد.

وی تاکید کرد: کشاورزان دیم کار در صورت عدم کاشت محصولات نسبت به کاشت سریع اقدام کنند.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

مدیر پایش سازمان هواشناسی افزود: بیشینه دمای دیروز تهران 23 درجه و کمینه امروز صبح 12 درجه بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به 24 درجه می رسد.

حقیقت گفت: راسک با 37 درجه و صفا شهر در استان فارس، شهرکرد و لاله زار با یک درجه به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز