استقبال عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس از ورود اسلامی به کابینه

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۶۸۰۶۷
استقبال عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس از ورود اسلامی به کابینه
حسین نیاز آذری عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ازتصمیم دولت برای ترمیم کابینه و معرفی مهندس اسلامی استاندار مازندران برای تصدی وزارت راه و شهرسازی استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دبیر اول هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با اعلام گستردگی و حساسیت وزارت راه‌ و‌ شهرسازی مهندس اسلامی را گزینه قابل اعتماد برای ورود به کابینه دانست و این انتخاب را روح جدید در کالبد وزارت راه وشهرسازی دانست.

دبیر اول کمیسیون تخصصی افزود: درمدت تصدی مهندس اسلامی در استانداری مازندران وی را فردی سختکوش، فنی و دلسوز یافتم و امیدوارم با پشتکار و تجربه‌ای که ایشان در مراجع فنی و ستادی مرتبط با تکالیف وزارتخانه داشته بتواند موجب حرکت آفرینی در وزارت راه و شهرسازی گردد.

نماینده بابل با تصریح اینکه مهندس‌اسلامی فردی متخصص و صاحب نظر در حوزه عمران و شهرسازی می باشد ابراز امیدواری کرد ایشان بتواند اعتمادهمکارانم را در کمیسیون تخصصی عمران وسایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلب نماید.

نیاز آذری جلب مشارکت مهندسان به عنوان فراگیرترین تشکل صنفی فنی و تخصصی کشور، اجرای کامل مصوبات ستاد بازآفرینی‌شهری، ساخت مسکن‌ ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد و گسترش شبکه_ریلی را از مهمترین اولویت‌های مطالبات مجلس از وزیر پیشنهادی  برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز