‍ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

ایجاد ۴۹ خانه ورزش روستایی در لرستان/ اعزام ۸ بانوی ورزشکار لرستانی به مسابقات جاکارتا بی‌سابقه بود

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۷:۲۷
کد خبر: ۷۶۸۱۴۲
ایجاد ۴۹ خانه ورزش روستایی در لرستان/ اعزام ۸ بانوی ورزشکار لرستانی به مسابقات جاکارتا بی‌سابقه بود
"علی یاور عزیزپور" ازایجاد 49 خانه ورزش روستایی در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛عزیزپور صبح امروز با حضور در برنامه گفت و گو محور "ورزش، جوان و امید ،اظهار کرد: مبنای ورزشکاران سازمان یافته رشد 100 درصدی را در حوزه ورزش بانوان داشته‌ایم، ضمن اینکه در مسابقات ملی و بین‌المللی نیز شاهد حضور پررنگ بانوان ورزشکار لرستانی بودیم.

او با بیان اینکه امسال توجه خاصی به ورزش روستایی خواهیم داشت،افزود: در همین راستا درصدد ایجاد 49 خانه ورزش روستایی در سراسر استان از طریق جذب اعتبارات ملی هستیم.

عزیزپور تصریح کرد: تمام تلاش دولت در جهت ایجاد توجه به ورزش روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه و مناطق شهری به دلیل نبود امکانات ورزشی است.

اوبه برخی دستاوردها در حوزه ورزش بانوان اشاره و گفت: بر مبنای ورزشکاران سازمان‌یافته رشد 100 درصدی را در حوزه ورزش بانوان داشته‌ایم، ضمن اینکه در مسابقات ملی و بین‌المللی نیز شاهد حضور پررنگ بانوان ورزشکار لرستانی بودیم.

عزیرپور بیان کرد: در مسابقات اخیر آسیایی جاکارتا، هشت بانوی ورزشکار لرستانی به این رویداد مهم ورزشی اعزام شدند که این مهم در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه بوده است.

او  با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی در دست احداث حوزه ورزش استان لرستان در سال جاری یادآورشد: پروژه‌های عمرانی مختلفی در همه شهرستان‌های استان داریم که انتظار می‌رود در هفته تربیت‌بدنی برخی از آن‌ها از جمله سالن چند منظوره زاغه، خانه جوان پل‌دختر، زمین گلف و پیست دو و میدانی خرم‌آباد به بهره‌برداری برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز