معاون پارلمانی رئیس جمهور:

اقناع نمایندگان برای رای اعتماد به وزرا خوب پیش می‌رود

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۵:۰۷
کد خبر: ۷۶۸۱۶۵
اقناع نمایندگان برای رای اعتماد به وزرا خوب پیش می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه روند اقناع نمایندگان مجلس برای رای وزرای پیشنهادی خیلی خوب پیش می‌رود، گفت: خیلی امیدواریم چهار وزیر پیشنهادی دولت رای بالایی در مجلس به دست بیاورند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کار، اقتصاد، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع استانی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را با نمایندگان مجلس در میان گذاشتند اظهار کرد: فراکسیون‌های سه گانه مجلس نظر موافق خود را برای رای به وزرای پیشنهادی اعلام کرده‌اند و ما خیلی امیدواریم نمایندگان رای بالایی به وزرای پیشنهادی بدهند.

امیری ادامه داد: امروز صبح تعدادی از نمایندگانی که به شریعتمداری انتقاد داشته‌اند جلسه مشترکی با وی برگزار کردند و اعلام کردند که شریعتمداری ابهامات موجود درباره عملکردش را رفع کرده است و ما در قبال پاسخ‌های او قانع شده‌ایم و حتما به او رای می‌دهیم. سایر وزراء نیز برنامه‌های خود را در مجلس اعلام کردند و فضای مجلس نسبت به روزهای گذشته در قبال وزرای پیشنهادی بهتر شده است.

 

نظر شما