مرادپور،مطرح کرد:

جوانگرایی باید از شعار بیرون بیاید/ ریسک استفاده از جوانان بدون تجربه مدیریتی یا اداری بالاست

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۶۸۱۷۵
جوانگرایی باید از شعار بیرون بیاید/ ریسک استفاده از جوانان بدون تجربه مدیریتی یا اداری بالاست
معاون عمرانی استانداری لرستان گفت:ایجاد پل معلق در ورودی شهر پلدختر به جذب گردشگر کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ احمد مرادپور روز سه شنبه در مراسم معارفه معاون عمرانی فرمانداری پلدختر با اشاره به رویکرد مثبت استاندار لرستان در انتصاب بانوان ،اظهارکرد : استفاده از ظرفیت بانوان و  جوانان در مدیر یت ها از شعارهای دولت تدبیر و امید است و خوشبختانه آقای دکتر خادمی در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته و شاهد انتصابات معاونین فرمانداری ها از بین بانوان هستیم .

او با بیان این نکته که  معمولا خیلی تعریف درستی از شعارها نمی شود ،افزود:  در گذشته زمینه برای جوانگرایی و عدم تبعیض در توزیع مدیریتی فراهم نشده است به طوری که الان فضای اداری ما نه تنها در لرستان بلکه در کل کشور فضایی مردانه است و کمتر از بانوان استفاده شده است اما با انتصابات اخیر می توان امید داشت نسبتآ از ظرفیت این بخش از جامعه استفاده مطلوبی بشود.

مراد پور تصریح کرد:   استاندار لرستان بر استفاده از بانوان در معاونت فرمانداری ها و ادارات کل و همچنین حوزه های مدیریتی نظر مساعدی دارد و هیچ محدودیتی نیز برای استفاده از آنها وجود ندارد.

او برضرورت استفاده از جوانان در مدیریت ها تاکید کرد وگفت: جوانگرایی باید از شعار بیرون بیاید و منطقی به این موضوع نگریسته شود زیرا ریسک استفاده از جوانان بدون تجربه مدیریتی و یا اداری بالاست اما با این حال باید در مدیریت ها با پرورش نیروها در مناصب و ارکان اداری شاهد حضور جوانان نیز باشیم .

به گفته مرادپور  یک مدیر و یا معاون عمرانی استاندار باید تا مادامی مدیریت کند که حرفی برای گفتن داشته و عملکرد مثبتی به جای بگذارد و حرف نویی عرضه کند اما زمانی که نتوانست کاری انجام دهد دیگر ضرورتی ندارد او همچنان در مسند حضور داشته باشد.

او بیان کرد: ار تقای مدیریتی نیز ضرورت دارد اما این ارتقا زمانی امکان پذیر است که یک شخص توانایی و ظرفیت لازم را برای ارتقا داشته باشد اما زمانی که فرد در فلان حوزه کارایی ندارد نیازی به حفظ او نیست .

مرادپور یادآورشد:  من متخصص سیاست نیستم در این حوزه سررشته ندارم اما معتقدم می توان در فضایی برادرانه کارها را پیش برد و بدون لحاظ اختلاف نظر های رایج در کنار هم برای توسعه استان و شهرستان تلاش کرد.

او با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر احیای پل دره خزینه ،خاطر نشان کرد: استاندار لرستان دستور احیای پل معلق دره خزینه را صادر کرده است و حتی تامین اعتبار نیز شده اما امروز من در بازدیدی که از ورودی شمالی شهر داشتم متوجه شدم می توان این ظرفیت را در ورودی شمالی شهر پلدختر ایجاد کرد و امیدوارم با همدلی و نظر مساعد شهرداری و شورای شهر و فرمانداری زمینه این کار فراهم شود.

به گفته مرادپور کلیه ایستگاه های پمپاژ پلدختر تا پایان سال به بهره برداری می رسند. معاون عمرانی استاندار لرستان رسانه ها را ظرفیتی برای توسعه استان دانست و گفت: حواشی نباید در سطح جامعه ایجاد شود زیرا حواشی معمولا مانع توسعه هستند اما نمی توان منکر نقش رسانه ها شد .

خبر: عباس دارایی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز