نماینده مردم الیگودرز درمجلس شورای اسلامی :

یک کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی در الیگودرز موجود نیست /دولت در سریع ترین زمان ممکن گوشت مورد نیاز مردم را توزیع کند

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۴:۵۴
کد خبر: ۷۶۸۲۲۹
یک کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی در الیگودرز موجود نیست /دولت در سریع ترین زمان ممکن گوشت مورد نیاز مردم را توزیع کند
محمد خدابخشی گفت:در حال حاضر یک کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی در الیگودرز موجود نیست و با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز گرم هم اکنون ۷۰ هزار تومان است بسیاری توان خرید آن را ندارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خدابخشی با انتقاد از دولت به دلیل مخالفت با طرح تامین کالاهای اساسی پیشنهادی تعدادی از نمایندگان، گفت:در حال حاضر یک کیلوگرم گوشت منجمد برزیلی در الیگودرز موجود نیست و با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز گرم هم اکنون ۷۰ هزار تومان است بسیاری توان خرید گوشت کیلویی ۷۰ هزار تومان را ندارند و به دنبال خرید گوشت منجمد هستند، اما متاسفانه گوشت منجمد برزیلی در الیگودرز پیدا نمی شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: از دولت درخواست می‌شود در سریع ترین زمان ممکن گوشت مورد نیاز مردم را با قیمتی که بتوانند آن را تهیه کنند در اختیار آنها قرار داده و منصفانه توزیع کند.

دولت گفته بود در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد

وی با بیان اینکه چندی پیش بنده به همراه تعدادی از نمایندگان طرح تامین کالاهای اساسی مردم را در مجلس مطرح کردیم، ادامه داد: در این طرح دولت مکلف شده بود که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با استفاده از کالابرگ های الکترونیکی و از طریق تعاونی‌های کارمندی، کارگری، روستایی و غیره در اختیار آنها قرار دهد، اما به دلیل مخالفت دولت این طرح در مجلس رای نیاورد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت گفته بود در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد از مسئولان ذیربط درخواست می‌شود گوشت و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز را با قیمت معقول در اختیار مردم قرار دهند.

 

نظر شما