فرماندار کرمانشاه:

جذب سرمایه‌گذار تنها راه ایجاد شغل در کرمانشاه است

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۵:۰۴
کد خبر: ۷۶۸۴۸۵
جذب سرمایه‌گذار تنها راه ایجاد شغل در کرمانشاه است
مانع تراشی پیش پای سرمایه‌گذاران مهم‌ترین سد پیش روی ایجاد اشتغال در کرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست شورای اشتغال شهرستان کرمانشاه  با حضور فرماندار  امروز دوم آبان ماه سال‌جاری تشکیل شد.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این نشست گفت: مانع تراشی پیش پای سرمایه‌گذاران مهم‌ترین  سد پیش روی ایجاد اشتغال در کرمانشاه است.

او افزود: همه عهد ببندیم که برای ایجاد اشتغال کارها را در کرمانشاه روان کنیم.

فرماندار کرمانشاه گفت: برون رفت از وضعیت بیکاری فعلی نیازمند روانسازی کارها برای سرمایه‌گذاری است و همه باید عهده ببندیم که کارها را تسهیل کنیم.

رنجبر ادامه داد: با روانسازی امور کار ایجاد اشتغال در کرمانشاه روی غلتک می‌افتد و سرمایه‌گذاران با اشتیاق بیشتری برای سرمایه‎گذاری به کرمانشاه می‌آیند.

او افزود: جذب سرمایه‌گذار تنها راه ایجاد شغل است و وقتی که یک سرمایه‌گذار شرایط خوب کار در کرمانشاه را ببیند، سرمایه‌گذاران دیگر هم به دنبال او جذب خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه گفت: اگر این بروکراسی اداری حل شود، منابع و تسهیلات بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای آن هم با بهره کم برای ایجاد شغل در استان کرمانشاه داریم که نباید آن را از دست بدهیم.

رنجبر ادامه داد: باید به طرح‌های پخته که اشتغال‌زایی قابل توجهی دارند بیشتر بپردازیم، در حوزه خدمات جاری کار زیادی در شهرستان وجود دارد.

او با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی به خوبی در سطح شهرستان کار شده است، افزود: در حوزه شهری هم باید به دنبال ایجاد اشتغال باشیم که در این بین نقش بخش‌هایی مانند شهرداری‌ها برای رونق اقتصادی شهر بسیار مهم است.

فرماندار کرمانشاه گفت: شهرداری حتماً باید برنامه مدونی برای رونق کسب و کار در کرمانشاه داشته باشد.

رنجبر به طرح‌هایی که در کارتابل بانک‌ها باقی مانده اشاره کردو افزود: این طرح‌ها باید زودتر به مرحله عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز