خاموشی روابط عمومی در برابر اتفاقات اخیر باشگاه

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۳:۵۵
کد خبر: ۷۶۸۵۵۴
خاموشی روابط عمومی در برابر اتفاقات اخیر باشگاه
پس از آنکه طی روزهای اخیر انتقادات زیادی پیرامون اطلاع رسانی گزینشی اتفاقات در باشگاه آلومینیوم صورت پذیرفت، بار دیگر و این بار در زمینه تیمی که جدیدا به مجموعه باشگاه اضافه شده است، چنین رویه ای ادامه یافت.

به گزارش برنا از اراک،  هفته گذشته و پس از غیبت نادر مقدسی سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیدار این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر و تغییر سرپرست تیم، باشگاه آلومینیوم در مورد این اتفاق نه تنها توضیحی ارائه نکرد، بلکه از اطلاع رسانی در خصوص این جابجایی نیز سر باز زد و به یکباره از فرد دیگری با عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه یاد کرد.

این رویه پیش از این نیز مصداق های دیگری در باشگاه آلومینیوم داشت که از مهم ترین آنها می توان به عدم اطلاع رسانی در خصوص انتصاب مشاور فنی مدیرعامل و همینطور مشاور رسانه ای وی و همچنین عدم ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت بازیکنی که طی هفته های اخیر در تمرینات تیم با ایجاد درگیری خبرساز شده بود و برای مدتی از تیم کنار گذاشته شد، اشاره کرد.

اما این بار تازه ترین اتفاقی که در سکوت خبری رسانه رسمی باشگاه (کانال و سایتی که این روزها در قالب گالری عکس به فعالیت خود ادامه می دهد) مغفول مانده است، برکناری سرمربی تیم فوتسال باشگاه آلومینیوم است. تیمی که مسئولیت آن تماماً به باشگاه محول شده است و حتی کانال باشگاه پس از واگذاری تیم فوتسال، گزارش آنلاین بازیهای آن را هر چند با کیفیت حداقلی منتشر می کند، اما خبری در خصوص جابجایی در نوک هرم فنی آن، به مانند موارد پرشمار دیگر توسط باشگاه منتشر نمی شود.

ابهام اصلی در این میان این است که اگر مسئولین باشگاه آلومینیوم به تصمیمات خود ایمان دارند و آنها را تماماً صحیح می دانند چرا از اعلان این تصمیمات به افکار عمومی پرهیز می شود، چرا که بسیار بعید بنظر می رسد که این عدم اطلاع رسانی در موارد متعدد و مختلف، حسب اتفاق صورت پذیرفته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز