مدیرکل بنیادشهید لرستان:

دانشگاه ها بیشترین تأثیر را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۲:۴۸
کد خبر: ۷۶۸۵۸۱
دانشگاه ها بیشترین تأثیر را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند
"سید حسین نازاریان" در نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه پنج کشور گفت: دانشگاهها بیشترین تأثیر را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ نازاریان در  نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه پنج کشور اظهارکرد: بسیاری از اسطوره های ایرانیان سالهاست که آوازه شان در اذهان باقیست؛ شهدای دفاع مقدس نیز از اسطوره های اصلی ما هستند که انتقال رشادتها و راه آنان بر عهده ما است.

اوافزود: دانشگاه ها بیشترین تأثیر را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند چرا که کار دانشگاه را عامه مردم به عنوان سرآمدان جامعه می شناسند و بنیاد از دانشگاه ها انتظار دارد که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کمک حال بنیادشهید باشند تا با تعامل و همکاری بتوانیم این رسالت را به انجام برسانیم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان  در خصوص اجرای قوانین در دستگاه های اجرایی گفت: اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از دغدغه های اصلی بنیاد است؛ایثارگران اگر درخواستی از اداره ای داشته باشند پس از مراجعه به بنیاد به دستگاه مربوطه معرفی می شوند. لذا انتظار می رود که دستگاه مربوطه نیز همکاری لازم را با ایثارگران داشته باشند که متاسفانه شاهد عدم اجرای قانون در اکثر دستگاه های اجرایی هستیم مانند اجرای ماده 21، تبدیل وضعیت ایثارگرها و... که باید در این خصوص ترتیبی اتخاذ گردد که موانع و مشکلات ایثارگران تسهیل پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز