تلاش کنیم سال ۹۷، سالی تاریخی برای ورزش استان باشد / موفقیتهای ورزش استان البرز مرهون زحمات هیئتهای ورزشی است

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵:۳۶
کد خبر: ۷۶۸۶۳۲
تلاش کنیم سال ۹۷، سالی تاریخی برای ورزش استان باشد / موفقیتهای ورزش استان البرز مرهون زحمات هیئتهای ورزشی است
​امیر غفرانی با بیان این که موفقیتهای ورزش استان البرز مرهون زحمات هیئتهای ورزشی است، گفت: تلاش کنیم سال ۹۷، سالی تاریخی برای ورزش استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی استان البرز که اول آبان ماه در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران در این مراسم اظهار کرد: پیام جامعه ورزش در چهلمین سال فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل سال افتخار، تلاش و سربلندی است.

وی افزود: خوشبختانه امسال نیز موفق شدیم با تلاش تمامی همکاران، هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد برای سومین سال پیاپی رتبه اول استانهای سطح ۲ کشور را بدست بیاوریم.

غفرانی به افتخارات ورزش استان البرز در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: سال گذشته جامعه ورزش استان توانست با تلاشی مضاعف به حدود ۲ هزار مدال قهرمانی در عرصه های مختلف ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم سال ۹۷، سالی تاریخی برای ورزش استان باشد و این رکورد نیز شکسته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان به میزبانی های بزرگی از جمله تکواندو جام باشگاههای آسیا، جام فجر و کشتی جوانان آسیا اشاره و عنوان کرد: در هفته آینده برای اولین بار میزبان مسابقات قایقرانی آسیا در رودخانه کرج خواهیم بود.

وی از مدال آوری البرزی ها در جاکارتا نیز تقدیر کرد و گفت: به تازگی ورزشکاران ما موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ در بازیهای آسیایی، ۳ مدال در بازیهای پاراآسیایی و ۲ مدال در المپیک جوانان شدند که همگی اینها برگهای زرین دیگری را در دفتر تاریخ ورزش البرز ثبت کرد.

غفرانی با بیان این که "موفقیتهای ورزش استان البرز مرهون زحمات هیئتهای ورزشی است" بیان کرد: به نوبه ی خودم از تمامی ورزشکاران، قهرمانان، هیئتهای ورزشی و همچنین همکاران پر تلاشم در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان به جهت دستاوردها و موفقیتهای بدست امده تشکر و قدردانی ویژه می کنم.

وی تصریح کرد: بدون شک این جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی و رژه هیئتهای ورزشی استان البرز، حرکتی باشکوه و بی نظیر در سطح کشور است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز