عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی :

استاندارد تنها یک الزام قانونی نیست

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۶:۴۰
کد خبر: ۷۶۹۰۱۱
استاندارد تنها یک الزام قانونی نیست
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندارد تنها یک الزام قانونی نیست، گفت: بلکه باید به عنوان یک ضرورت به آن نگاه شود.

به گزارش برنا از اراک، سید مهدی مقدسی در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد اظهار کرد: حضور ارزشمند فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای تولیدی در این مراسم بیانگر این است که همه به ضرورت توجه به اهمیت استاندارد پی برده ایم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید با توجه به قوانین متقن در حوزه استاندارد، واحدهای صنعتی را همراهی کنند تا با اعمال قوانین هر روز افزایش سطح کیفی محصولات افزایش پیدا کند.

مقدسی گفت: برای ماندن در بازار رقابت و افزایش فروش محصولات باید شاخص های استاندارد رعایت و از تولید محصولات بی کیفیت که به تولید کشور آسیب می زند، جلوگیری کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و تولید محصولات با برندهای معتبر به پایدار شغلی کمک می شود و چرخ صنایع پویاتر باقی می مانند.

مقدسی افزود: با وجود موانع بین المللی باید در عرصه رقابت های جهانی حضوری فعال داشت در غیر این صورت رقبا وارد میدان می شوند و عرصه برای رقابت سخت و تنگ می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز