به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

طرح برپایی ایستگاه رایگان سلامت در استان آذربایجان غربی انجام شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۶۹۰۱۶
طرح برپایی ایستگاه رایگان سلامت در استان آذربایجان غربی انجام شد
همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی اقدام به برپایی ایستگاه سلامت رایگان و ارائه خدمات پزشکی و درمانی در نقاط مختلف مرکز استان کرد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در هفته تربیت بدنی و ورزش، ایستگاه های رایگان سلامت در نقاط مختلف استان برپا و در این ایستگاه اقدام به ارائه خدماتی چون تست فشار خون، قند خون و مشاوره کردند.
این ایستگاه روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه با شعار "فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی- سلامت همگانی" همزمان با رژه هیات های ورزشی استان آذربایجان غربی در مجموعه غدیر اورمیه برپا گردید.

همچنین در روز جمعه نیز ایستگاهی برای نمازگزاران برپا و  ۵۰۰ نفر از نمازگزاران توسط کادر هیات پزشکی ورزشی استان مورد اندازه گیری فشار خون و قند خون قرار گرفتند.

در سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش همزمان دو ایستگاه رایگان سلامت در پارک گوللر باغی ارومیه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹ صبح و منطقه صمدزاده ارومیه در همایش پیاده‌روی دانش‌آموزی توسط هیات پزشکی ورزشی استان برپا گردید که در مجموع در این دو ایستگاه ۲۰۰ مورد خدمات تندرستی به مراجعه کنندگان ارائه گردید.

در راستای اجرای طرح تشویق عموم مردم به ورزش همگانی و ارتقاء سطح سلامت جامعه ایستگاه سلامت و تندرستی در  ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه نیز برپا و به  ۵۰ مراجعه کننده خدمات رایگان از جمله کنترل فشار خون، تست قند،  مشاوره پزشکی لازم ارائه گردید.

همچنین این هیات در نمایشگاه هیات های ورزشی آذربایجان غربی با ارائه خدمات رایگان به مراجعین حضور یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز