درجلسه مشترک نمایندگان سازمان همیاری با مسئولان شهری قوچان مطرح شد؛

اجرای طرح جامع پسماند خشک توسط سازمان همیاری در قوچان

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۲:۳۷
کد خبر: ۷۶۹۳۹۰
اجرای طرح جامع پسماند خشک توسط سازمان همیاری در قوچان
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از استقبال و انجام بررسی اولیه اجرای طرح پسماند خشک در شهر قوچان توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد.

سعید سعیدیان در گفتگو خبرنگار برنا در مشهد گفت: جلسه مشترک نمایندگان سازمان همیاری با علی پیشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی قوچان در خصوص بررسی شرایط و نحو اجرای طرح جامع پسماند خشک در این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال مسئولان شهری قوچان از این طرح، افزود: بر اساس تصمیمات این جلسه، طرح جامع پسماند خشک به منظور تصویب و عملیاتی شدن به عنوان لایحه ای در شورای اسلامی این شهر مطرح خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: طرح جامع پسماند خشک شامل اقداماتی نظیر ایجاد غرفه های بازیافت در سطح شهر، تجهیز و ساماندهی متحدالشکل ناوگان جمع آوری پسماند، توزیع مخازن جمع آوری پسماند خشک ویژه اصناف،ادارات و مدارس و ... می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح ضمن فراهم کردن زمینه ی مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت پسماندهای قابل بازیافت، ارتقاء سطح فرهنگی شهر، برگشت سرمایه به مردم و کاهش آسیب های زیست محیطی، می تواند نقش موثری در ایجاد درآمدپایدار برای شهرداری قوچان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز