امسال خدمات دهی به زوار کربلای معلی با کیفیت بیشتری صورت می گیرد

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۶۹۴۰۵
امسال خدمات دهی به زوار کربلای معلی با کیفیت بیشتری صورت می گیرد
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی بازدید از روند خدمات دهی قرارگاه مرزی چزابه و موکب های مسیر زوار کربلای معلی، کیفیت امور مطلوب ارزیابی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از قرارگاه مرزی چذابه و پس از حضور در جمع زوار کربلای معلی، روند خدمات دهی به زوار در استان خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و به خبرنگاران اظهار داشت: با جمعی از مسئولان استانی و کشوری توفیق حضور در جمع زوار اباعبدالله الحسین (ع) را پیدا کرد و در جریان روند امور موکب ها و وضعیت تردد زائران قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: امکانات خوبی فراهم شده و مسئولان و مردم در کنار یکدیگر خدمات مطلوبی به زائران ارائه می شود.

دکتر نجفی گفت: در ورودی مرز عراق و در بخش های گمرکی و ترانزیتی طی بازدیدهای صورت گرفته، تمهیدات لازم اندیشیده شده و طبق اظهارات زائران، امور روان تر از سال گذشته دنبال می شود.

وی با بیان اینکه جای قدردانی دارد که زائران نیز رعایت موارد لازم را دارند، افزود: مراسمی در این مسیر برگزار می شود، نمازهای جماعت و حضور کاروانی زوار که عاشقانه به سوی نجف اشرف و کربلای معلی صحنه های زیبایی را رقم می زند.

استاندار البرز با بیان اینکه تاکنون ۴۵ هزار زائر در استان البرز در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون برای حدود ۴۰ هزار نفر روادید صادر شده و امسال فرآیند صدور ویزا به ۲۴ تا ۴۸ ساعت رسیده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز