معاون استاندار اردبیل در دیدار کاردار بولیوی

زمینه سرمایه گذاری در اردبیل مهیا شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۴۷:۰۳
کد خبر: ۷۶۹۷۷۱
زمینه سرمایه گذاری در اردبیل مهیا شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: استانداری اردبیل و دستگاه های اجرایی ذیربط زمینه هرگونه فعالیت اقتصادی در استان اردبیل را تسهیل کرده و روند رو به رشد سرمایه گذاران را شاهد هستیم.

به گزارش برنا،بهمن حسین زاده در جریان دیدار کاردار بولیوی در محل کارخانه سوت ماشین اظهار کرد: کشور بولیوی یکی از کشورهای دارای پتانسیل مناسب برای مراودات سیاسی و اقتصادی است و صادرات محصولات استان به این کشور زمینه ارتباط در حوزه های مختلف را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه پتانسیل استان اردبیل برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی بسیار بالاست، گفت: در این حوزه باید با بهره گیری از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی کارخانه های صنایع تبدیلی را گسترش دهیم.

حسین زاده ضمن تقدیر از حضور کاردار بولیوی در استان اردبیل گفت: ما از سفیر و رایزن اقتصادی کشور بولیوی نیز برای بازدید از منابع طبیعی و گردشگری و نیز شرکت های اقتصادی دعوت می کنیم.

معاون استاندار اردبیل افزود: به منظور گسترش روابط تجاری، اقتصادی و فرهنگی دست همه سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم و علاقمند به استفاده از تجارب تجاری و اقتصادی کشورها و انتقال آن به استان خود هستیم.

در این دیدار ادوین لیبرو کاردار تجاری کشور بولیوی در ایران نیز ضمن ابراز خرسندی در سفر به استان اردبیل اظهار داشت: انعقاد قراردادها با شرکت های ایرانی با علاقه و اراده قلبی رییس جمهور بولیوی انجام می گیرد.

وی افزود: در تلاش هستیم به غیر انتقال دستگاه های سوت ماشین به بولیوی در سایر زمینه ها نیز ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم.

گفتنی است تمام دستگاه های یک کارخانه لبنیات در اردبیل به مدت ۶ ماه ساخته شده، طی قراردادی به کشورهای امریکای لاتین صادر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز